IOHANNIS A INAUGURAT UN TREN NEFUNCTIONAL – Campanie pentru PNL
21 September 2020 12:22 Bogdan Galca 1244Klaus Iohannis continua sa faca campanie electorala pentru PNL si sa se impauneze cu proiectele incepute pe vremea PSD.
Astfel, luni, 21 septembrie 2020, Iohannis a inaugurat un tren nefunctional. Este vorba despre trenul care leaga Gara de nord de Aeroportul Henry Coanda, care va fi dat in folosinta abia la sfarsitul anului.
Dupa ce in 15 septembrie 2020, cu doar 12 zile inainte de alegerile locale, presedintele a inaugurat, alaturi de Ludovic Orban si de restul alaiului metroul din Drumul Taberei, fara sa aminteasca ca liberalii au venit la guvernare in noiembrie 2019, iar lucrarile la magistrala M5 au inceput in 2011, PSD fiind la guvernare in marea majoritate a anilor 2011 – 2020, luni, 21 septembrie 2020, Iohannis a dat o tura cu trenul care leaga Gara de Nord de Aeroportul Henri Coanda. Practic, Iohannis a inaugurat un tren nefunctional. Un alt gest electoral al presedintelui, in speranta obtinerii de cat mai multe voturi pentru PNL.
Chiar daca pe site-ul Administratiei Prezidentiale s-a anuntat ca Iohannis va participa la “deplasarea test cu trenul”, acest lucru s-a vazut ca o inaugurare. In opinia noastra, o fortare nesanatoasa de atragere de capital electoral pentru liberali. Evident, la inaugurare a fost prezent si Ludovic Orban.
Trenul, functional in decembrie
Cu toate ca trenul Gara de Nord – Aeroportul Henry Coanda, lucrare inceputa pe vremea PSD, va fi dat in folosinta, cu calatori, la sfarsitul anului, dupa cum a anuntat recent ministrul Transporturilor Lucian Bode:
“Noi credem ca o data cu noul Mers al Trenurilor, 12 decembrie, din acel moment, de la Gara de Nord la Otopeni, sau de la Otopeni la Gara de Nord vom parcurge cei 19,5 kilometri in 15-17 minute”.
Sa speram ca in cazul trenului Gara de Nord – Aeroportul Henry Coanda lucrurile nu vor sta la fel ca in ceea ce priveste metroul Drumul Taberei.
Si asta pentru ca la cateva zile dupa ce M5 a fost inaugurata cu surle si trambite, Ludovic Orban si Klaus Iohannis au primit o lovitura de proportii: Metrorex a confirmat ca lucrarile nu sunt finalizate in proportie de 100%.
Metrorex anunta, printre altele, ca pe M5 nu sunt trenuri noi prevazute a fi echipate cu cel mai modern sistem de supraveghere si conducere a traficului (click aici pentru a citi).