VIATA SANATOASA - Mircea Stoica, SanoVita: Noi am introdus musli pe piata din Romania
14 July 2022 08:25 Lumea Banilor 1045Intr-o tara consumatoare de carne, piata produselor vegetale s-a dezvoltat mult in ultimii ani, oamenii fiind tot mai atenti la ceea ce mananca.
Compania romaneasca SanoVita este pioner pe piata produselor de musli si leader la aceasta categorie. Intr-un interviu acordat revistei FoodBiz.ro, Mircea Stoica, CEO-ul SanoVita, a vorbit despre succesul acestui brand.
Iata materialul publicat de foodbiz:
"SanoVita a luat nastere acum 27 de ani, a fost cumva o consecinta a unei filozofii de viata sanatoasa si, intrucat alimentatia face parte din viata sanatoasa automat, s-a nascut SanoVita. Este o firma romaneasca, fondatorii sunt romani si sigur a fost dificil sa vii pe piata, in 1995, cu produse de origine vegetala, la vremea aceea foarte putin stiau ca fulgii de ovaz sunt si pentru consumul uman. SanoVita este compania care a introdus müsli pe piata romaneasca', a declarat CEO-ul SanoVita pentru FoodBiz.ro.
Desi contextul pandemic a fost unul dificil pentru toata lumea, consumul de produse vegetale a crescut, astfel ca in 2020 vanzarile s-au majorat cu 10% fata de 2019, iar in 2021 fata de 2020 cu inca 10%, inchizand anul trecut cu o cifra de afaceri 85 milioane de lei.
Portofoliu bogat
‘SanoVita are un portofoliu bogat de peste 200 de articole pentru ca ne-am dorit sa acoperim cam toate ocaziile de consum, de la mesele principale, mic dejun, pranz, dar si produse on-the-go. Categoria cu care ne mandrim si care este varful de lance al produselor noastre este musli, unde suntem pioneri si avem cea mai mare expertiza, in care inovam constant. Dar pe langa produsele pentru micul dejun, mai avem si altele in focus, sunt cele cu valoare nutritiva ridicata gen chia, quinoa, carora noi le spunem intern super alimente. De asemenea, mai avem categoria de rondele, in care ne mandrim ca avem o gama de rondele cu glazuri, iar incepand de anul acesta avem glazuri fara zahar, dupa cum stiti zaharul este o bariera de consum', a explicat Mircea Stoica.
Produsele se adreseaza tuturor tipurilor de consumatori, insa in general exista un profil major conturat, persoane cu educatie peste medie care acorda atentie ingredientelor listate pe eticheta, preponderent femei cu varstele cuprinse intre 25-45 de ani din mediul urban, care au venituri peste medie”.