TAROM a anuntat valoarea despagubirilor dupa anularea curselor din 8 iulie. Compania ofera pasagerilor numerar sau vocuchere de calatorie
17 July 2024 09:51 Lumea Banilor 838Compania de stat TAROM anunta care este valoarea despagubirilor oferite pasagerilor dupa anularea curselor din 8 iulie 2024, atunci cand mai multi piloti s-au declarat “inapti de zbor” (click aici pentru a citi).
Compania ofera despagubariri in numerar incepand de la 250 euro, dar si in vouchere, cea mai mica suma fiind de 350 euro.
Iata valoarea despagubirilor:
Compania TAROM precizeaza ca a pus la dispozitie pasagerilor sai cea mai rapida cale pentru obtinerea integrala a despagubirilor corespunzatoare zborurilor afectate in data de 8 iulie, conform Regulamentului EC 261/2004. Prin urmare, compania reaminteste pasagerilor ca in aceasta perioada inregistreaza solicitarile la adresa de email dedicata: despagubire8iulie@tarom.ro. In acest sens, este foarte importanta transmiterea in forma completa a informatiilor necesare in vederea efectuarii platii.
600 de solicitari
Conform companiei, din cele aproximativ 600 solicitari pentru despagubire inregistrate pana in prezent, circa 90% dintre acestea prezinta in mod incomplet datele necesare pentru initierea platilor:
“In acest context reiteram necesitatea de a transmite solicitarile la adresa de email dedicata: despagubire8iulie@tarom.ro cu urmatoarele informatii:
• Nume si prenume pasager
• Numar de zbor
• Copia biletelor de calatorie si codul rezervarii
• Daca este cazul, dovada platii pentru cheltuielile suplimentare privind cazarea, masa, transportul de la aeroport la unitatea de cazare si de la unitatea de cazare la aeroport
• Modalitatea de compensare pentru care opteaza (bani / voucher electronic).
Voucherul electronic poate fi utilizat pentru achizitionarea de bilete TAROM emise pe zboruri operate TAROM (cu numar de zbor RO) in termen de un an de la data emiterii. Contravaloarea voucherului nu este rambursabila.
Pentru pasagerii care vor opta pentru plata compensatiei in bani este necesar sa transmita datele bancare in urmatorul format :
• Nume si prenume beneficiar cont
• Denumirea bancii
• Sucursala
• Adresa bancii
• Iban
• Cod SWIFT/BIC
• Moneda cont
Recomandam din nou pasagerilor afectati de intarziere sa se adreseze direct companiei TAROM la adresa de email dedicata in vederea obtinerii celor mai rapide rezultate in beneficiul dumnealor.
Compania TAROM isi cere scuze pasagerilor sai pentru tot disconfortul creat si depune toate eforturile pentru a reduce impactul pe care aceasta situatie il are asupra planurilor lor de calatorie.
Pentru informatii suplimentare, pasagerii pot contacta centrul de suport TAROM la numerele de telefon: (004) 021 9978, (004) 0800500 131 (TelVerde), (004) 0371 529 000 sau pe oricare dintre adresele de email: contact@tarom.ro, rezervari@tarom.ro”.
Sursa foto: Facebook Tarom