SE DAU BANII INAPOI CLIENTILOR BLUE AIR CARE AU AVUT ZBORURI ANULATE – Rambursare in proportie de 95% facuta de o companie de turism: „Prejudiciul adus se ridica la peste 1.000.000 de euro”

372

foto: .blueairweb.com

Se returneaza banii celor care au cumparat bilete la compania Blue Air, insa nu au mai apucat sa zboare.

Compania de turism vola.ro confirma ca este in curs de a finaliza procesul de rambursare a tuturor clientilor care au avut zboruri Blue Air anulate cu plecare incepand cu 6 septembrie 2022. Peste 10.000 de clienti au fost afectati de anularile Blue Air, iar prejudiciul adus se ridica la peste 1.000.000 de euro.

Rambursare in proportie de 95%

Agentia de turism confirma rambursarea a 95% dintre clientii afectati, urmand ca restul de 5% sa primeasca solutiile de rambursare in urmatoarea luna. Primii clienti care au fost rambursati imediat ce zborurile lor au fost anulate de compania aeriana sunt cei care isi achizitionasera serviciul Fast Refund si care au primit banii in doar 2-3 zile de la anularea zborului. In acelasi timp, clientii care aveau achizitionat serviciul Vola Trip Protect au primit asistenta prioritara si solutii alternative de calatorie, continuandu-si astfel planurile de vacanta, sau au putut opta pentru rambursare si au primit banii inapoi in 2-3 zile. De asemenea, clientii care aveau zboruri Blue Air si se aflau in strainatate au fost ajutati sa revina in tara.

Statul a preluat Blue Air

Peste 10.000 de pasageri si clienti ai agentiei au fost afectati de anularile Blue Air, dupa ce compania aeriana a anuntat ca isi va suspenda temporar zborurile incepand din 6 septembrie 2022. In cele din urma, toate avioanele Blue Air au ramas definitiv la sol, iar compania a fost preluata ulterior de stat. Vola anunta ca de la inceputul pandemiei a recuperat peste 9 milioane de euro pentru aproape 100.000 de clienti afectati de situatia zborurilor anulate de la toate companiile aeriene

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole