ROMANII S-AU IMPRUMUTAT CHIAR SI IN PLINA PANDEMIE – Peste 16.000 de clienti s-au inscris online pentru credite de la Banca Transilvania intr-o perioada de numai zece zile

646

Numerosi romani par sa nu fi fost prea afectati de criza economica provocata de pandemia COVID-19. Nu de alta, dar 16.000 de persoane au cerut credite de la Banca Transilvania in decurs de numai zece zile.

Informatia apare intr-un comunicat emis de BT luni, 15 iunie 2020, cu referire la intervalul 2-12 iunie, in care banca a derulat o campanie de cumparaturi pe Internet, denumita „#Goodvibesonly”.

Solicitarile de creditare au fost pentru planuri personale (credite de nevoi personale) ori pentru a-si achizitiona o locuinta (credite imobiliare sau ipotecare).

Produsele cele mai cautate de clientii bancii au fost: creditul de nevoi personale Practic BT; pachetul format din cardul de cumparaturi STAR Forte si creditul Practic BT; creditul imobiliar sau ipotecar in lei pentru achizitie ori refinantare a unui imprumut de la alta banca; cardul de cumparaturi STAR Forte; descoperitul de cont curent (overdraft).

Banca Transilvania arata ca a fost singura banca care a derulat pe parcursul pandemiei, sub egida “Banca oamenilor intreprinzatori”, o campanie de reduceri si promotii din banking. Printre conceptele implementate in decursul acestei perioade, s-au numarat: “Bank to School”, “Bank Friday”, “DragoBT”, “Un Mai Muncitoresc”, “BaBe Te”, “Banksylvania”, BANKschet”, “Ziua Barbosilor”, “Ziua iubitorilor de cafea”, “Cea mai lunga zi”, “Fii golgheter cu STAR”, “O data la patru ani” si “Good Vibes Only”.

Cititi mai jos comunicatul Bancii Transilvania:

Romanii au in continuare planuri: Peste 16.000 de clienti au aplicat online pentru credite BT in decurs de zece zile

Banca Transilvania a derulat singura campanie de reduceri si promotii din banking de la inceputul pandemiei

Peste 16.000 de clienti au aplicat la Banca Transilvania pentru credite, in decurs de zece zile, pentru planuri personale sau pentru a-si cumpara locuinta. BT a derulat in perioada 2 – 12 iunie a.c. o campanie de shopping bancar online, #Goodvibesonly.

‘Am venit cu reduceri si beneficii la cele mai cautate produse si servicii BT si, chiar si in aceasta perioada, creditele au avut cautarea cea mai mare. Solicitarile pentru imprumuturile pentru locuinte arata ca oamenii au in continuare planuri, vise pe care – desi uneori sunt nevoiti sa le amane putin -, iti doresc sa le duca la bun sfarsit. Este rolul nostru, fiind cea mai mare banca de retail, sa dam tonul in piata in noul context. Ne bucuram sa vedem ca romanii au in continuare planuri, iar noi le putem sustine.’ – Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.

Cele mai dorite produse au fost: creditul de nevoi personale Practic BT; Pachetul cardul de cumparaturi STAR Forte si creditul Practic BT; Creditul imobiliar/ipotecar in lei pentru achizitie sau refinantare a unui imprumut de la alta banca; cardul de cumparaturi STAR Forte si descoperitul de cont curent (overdraft).

Campaniile de shopping bancar online au fost lansate in Romania de Banca Transilvania si inseamna discounturi si beneficii la produse si servicii pentru actualii si viitorii clienti ai bancii. Bank to School, Bank Friday, DragoBT, Un Mai Muncitoresc, BaBeTe, Banksylvania, BANKschet, Ziua Barbosilor, Ziua iubitorilor de cafea, Cea mai lunga zi, Fii golgheter cu STAR, O data la patru ani si Good Vibes Only sunt conceptele inspirate din trenduri, evenimente sau sarbatori”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole