Grid star
eveniment

ROMANIA TURISTICA, PROMOVATA PE BBC – Vrem mai multi turisti si bani. Celebrul producator Charlie Ottley s-a implicat in proiect

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului (MEAT) promoveaza in perioada 15 octombrie – 15 noiembrie Romania turistica pe postul de televiziune BBC. Campania este realizata in colaborare cu celebrul producator si realizatorul Charlie Ottley (foto), care a mediatizat de-a lungul timpului multe dintre frumusetile tarii.

Campania de promovare are ca scop amplificarea vizibilitatii si cresterea notorietatii Romaniei ca destinatie turistica in Europa, cu un accent special pe Marea Britanie. Este vizata, astfel, cresterea numarului de turisti, atat britanici, cat si din intreaga Europa, precum si din tarile unde canalul britanic de televiziune BBC este difuzat.

In acest sens, MEAT si-a unit fortele cu Charlie Ottley, cunoscut pentru documentarele sale despre Romania, precum „Wild Carpathia” si „Flavours of Romania”, pentru a crea o serie de videoclipuri care sa prezinte frumusetea si diversitatea tarii noastre.

Au fost realizate 8 clipuri de prezentare:

• 4 videoclipuri cu o durata de 1 minut, care surprind Romania in toata splendoarea ei, in fiecare anotimp, de la peisajele inghetate ale iernii la culorile vii ale primaverii;

• si alte 4 videoclipuri, de 30 de secunde fiecare, care evidentiaza 4 forme de turism specifice Romaniei: cultural, ecoturistic, city break si natura, cu rolul de a sublinia diversitatea ofertei turistice a tarii noastre.

80 de difuzari

Videoclipurile vor fi difuzate in cadrul emisiunilor BBC, pe intreaga durata a zilei, timp de o luna, incepand cu data de 15 octombrie. MEAT va beneficia de 80 de difuzari, respectiv 30 de difuzari ale spoturilor cu o durata de 1 minut si 50 de difuzari ale spoturilor cu o durata de 30 de secunde. De asemenea, cele 8 materiale, precum si videoclipul bonus realizat de Charlie Ottley, vor fi folosite pentru promovarea Romaniei la targul international de turism WTM Londra, care va avea loc in perioada 06-08 noiembrie 2023, precum si in cadrul altor participari la manifestari expozitionale si actiuni de marketing.

"Asocierea cu postul de televiziune BBC va sublinia valorile si obiectivele MEAT de a promova frumusetea si diversitatea Romaniei. Postul de televizune, care functioneaza 24 de ore pe zi, este disponibil in aproape toate tarile lumii, continutul fiind accesibil in milioane de camere de hotel, pe avioane, nave de croaziera si dispozitive mobile la nivel global. Totodata, alegerea lui Charlie Ottley pentru realizarea seriei de clipuri a venit ca fireasca, prin munca sa realizatorul demonstrand o cunoastere profunda a tarii noastre, fiind un ambasador al frumusetilor Romaniei peste granite.

Prin aceasta campanie, MEAT isi propune sa eficientizeze actiunile de promovare a Romaniei ca destinatie turistica atractiva, intr-un mod accesibil unei categorii numeroase si variate de public, adaptand continutul si mesajele cheie necesitatilor, preferintelor si tendintelor de consum ale turistilor din Marea Britanie si din tarile in care se difuzeaza BBC”, anunta ministerul Economiei.

Ultimele articole
Sarbatorile vin cu blocarea conturilor
analize
Romanii platesc cash de sarbatori
punguta cu doi bani

Romanii platesc cash de sarbatori

Romanii au cumparat titluri de stat de 2,4 miliarde lei
punguta cu doi bani