REDRESAREA BLUE AIR – Compania aeriana anunta conditiile in care pot fi returnati banii pe bilete pasagerilor. 230.000 de persoane au fost afectate de suspendarea zborurilor
Blue Air a anuntat conditiile in care pot fi returnati banii pe bilete pasagerilor afectati de anularea zborurilor. Potrivit companiei aeriene, rambursarea tuturor sumelor datorate "depinde esential de reluarea operatiunilor si a activitatii de vanzare a Blue Air”.
Blue Air precizeaza ca numarul total de pasageri afectati de anularile zborurilor in aceasta perioada este de aproximativ 230.000, reprezentand aproximativ 77.000 rezervari bilete de calatorie. Toti pasagerii au fost notificati de anularea zborurilor si au primit trei optiuni disponibile:
-reprogramarea calatoriei pe urmatorul zbor disponibil:
-rambursarea in portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus in procent de 25%, din valoarea biletului achizitionat drept compensare pentru neplacerile create pasagerilor nostri);
-rambursarea biletelor achizitionate.
Iata anuntul Blue Air:
"Redresarea Blue Air, respectiv reluarea operatiunilor de transport aerian de pasageri, implica o colaborare stransa si sprijinul din partea tuturor partenerilor comerciali, dar si al tuturor institutiilor publice si autoritatilor din Romania, eforturile depuse de managementul executiv, Consiliul de Administratie si actionariatul societatii, fiind insuficiente in lipsa unei astfel de colaborari.
Blue Air isi exprima disponibilitatea permanenta a conducerii executive a societatii, de a transmite toate informatiile si informarile necesare, si de a participa la absolut orice discutie necesara cu factorii decizionali din cadrul institutiilor publice si autoritatilor ce pot ajuta la redresarea companiei, intr-o maniera unitara si organizata.
Precizam faptul ca pana la acest moment, in urma discutiilor purtate de conducerea executiva a Blue Air, putem confirma sprijinul primit din partea majoritatii aeroporturilor din strainatate, incluzand aeroporturile din Italia, Israel, Spania, Marea Britanie, precum si a furnizorilor de combustibil din aceste aeroporturi, pentru a putea relua prestarea serviciilor catre Blue Air, sub conditia platii in avans a serviciilor oferite si mizam pe acelasi sprijin si din partea aeroporturilor din Romania, Bacau, Cluj-Napoca, Bucuresti- Otopeni si Iasi.
Avand in vedere suspendarea activitatii de transport aerian de pasageri din perioada 6 septembrie – 9 octombrie 2022, va informam ca numarul total de pasageri afectati de anularile zborurilor in aceasta perioada este de aproximativ 230.000, reprezentand aproximativ 77.000 rezervari bilete de calatorie.
Rambursarea tuturor sumelor datorate pasagerilor pentru biletele achizitionate depinde esential de reluarea operatiunilor si a activitatii de vanzare a Blue Air, si, asa cum am precizat in comunicarile anterioare, un alt factor esential este aportul in numerar adus de unul dintre cei doi investitori cu care ne aflam in discutii.
Oferta pentru pasageri
Toti pasagerii au fost notificati de anularea zborurilor si au primit 3 optiuni disponibile: reprogramarea calatoriei pe urmatorul zbor disponibil, rambursarea in portofelul electronic (Blue Air oferind un bonus in procent de 25%, din valoarea biletului achizitionat drept compensare pentru neplacerile create pasagerilor nostri) sau rambursarea biletelor achizitionate.
In ultimele zile au fost create peste 17.500 de portofele electronice, totalizand 1.900.000 EUR, iar pasagerii care au ales aceasta optiune vor putea folosi sumele in vederea achizitionarii de bilete imediat ce vom activa procesul de vanzare.
In cel mai scurt timp cu putinta vom reveni cu detalii despre modalitatea in care va fi reluata activitatea de transport aerian de pasageri de catre Blue Air, in functie si de rezultatele inregistrare in negocierile cu investitorii, dar si de disponibilitatea autoritatilor de a ne sprijini in acest proces dificil".