Grid star
eveniment

PROMOVAREA TURISMULUI ROMANESC – Ministrul Cadariu a anuntat strategia. Sumele alocate

Ministrul Antreprenoriatului si Turismului, Daniel Cadariu, a anuntat marti, 30 august 2022, ca anul acesta, fata de 2021, s-a inregistrat o crestere totala de 37% a numarului de turisti, de la 3,2 milioane la 4,4 milioane. Dintre acestia, la sfarsitul lunii iunie 600.000 erau turisti straini, o crestere de 200% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Potrivit acestuia, ministerul va investi peste 1 milion de euro pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica atat pentru publicul intern, cat si in Germania si Marea Britanie, principalele tari care furnizeaza turisti.

Iata modalitatile de promovare:

– Dezvoltarea portalului de promovare romania.travel, 409.000 de euro;
– Angajarea de influenceri prin intermediul unei agentii de publicitate, pentru promovarea atat interna, cat si Germania si Marea Britanie, buget de 250.000 euro;
– Promovare combinata in media si online in Germania si Marea Britanie, cu un buget de 627.000 euro;
– Promovare interna, online si tv, buget de 200.000 euro.

Ministrul Turismului a precizat ca suma totala a voucherelor de vacanta emise in acest an este de 252 milioane euro.

Prospectie de piata

Ministerul Antreprenoriatului si Turismului (MAT) anunta recent ca a lansat doua proceduri de prospectie de piata in vederea demararii ulterioare a unei proceduri de achizitie publica. Prima vizeaza achizitionarea de servicii pentru crearea portalului web romania.travel, iar cea de-a doua achizitionarea de servicii pentru pentru derularea unei campanii de promovare integrate TV-online in Mare Britanie si Germania.

Potrivit ministerului, internetul a devenit sursa principala de accesare a informatiilor si de planificare a calatoriilor, ceea ce determina o adaptare majora a modului in care trebuie promovate destinatiile turistice. MAT anunta ca accesarea internetului de pe terminale mobile este un trend in experienta turistica, la fel si comportamentul de cumparare online a produselor turistice, astfel incat utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezinta unul dintre pilonii cei mai importanti in orice strategie de marketing integrat al destinatiei turistice.

Ultimele articole
Sarbatorile vin cu blocarea conturilor
analize
Romanii platesc cash de sarbatori
punguta cu doi bani

Romanii platesc cash de sarbatori

Romanii au cumparat titluri de stat de 2,4 miliarde lei
punguta cu doi bani