PROMOVAREA TURISMULUI ROMANESC – Ministrul Cadariu a anuntat strategia. Sumele alocate
30 August 2022 16:00 Lumea Banilor 1256Ministrul Antreprenoriatului si Turismului, Daniel Cadariu, a anuntat marti, 30 august 2022, ca anul acesta, fata de 2021, s-a inregistrat o crestere totala de 37% a numarului de turisti, de la 3,2 milioane la 4,4 milioane. Dintre acestia, la sfarsitul lunii iunie 600.000 erau turisti straini, o crestere de 200% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Potrivit acestuia, ministerul va investi peste 1 milion de euro pentru promovarea Romaniei ca destinatie turistica atat pentru publicul intern, cat si in Germania si Marea Britanie, principalele tari care furnizeaza turisti.
Iata modalitatile de promovare:
– Dezvoltarea portalului de promovare romania.travel, 409.000 de euro;
– Angajarea de influenceri prin intermediul unei agentii de publicitate, pentru promovarea atat interna, cat si Germania si Marea Britanie, buget de 250.000 euro;
– Promovare combinata in media si online in Germania si Marea Britanie, cu un buget de 627.000 euro;
– Promovare interna, online si tv, buget de 200.000 euro.
Ministrul Turismului a precizat ca suma totala a voucherelor de vacanta emise in acest an este de 252 milioane euro.
Prospectie de piata
Ministerul Antreprenoriatului si Turismului (MAT) anunta recent ca a lansat doua proceduri de prospectie de piata in vederea demararii ulterioare a unei proceduri de achizitie publica. Prima vizeaza achizitionarea de servicii pentru crearea portalului web romania.travel, iar cea de-a doua achizitionarea de servicii pentru pentru derularea unei campanii de promovare integrate TV-online in Mare Britanie si Germania.
Potrivit ministerului, internetul a devenit sursa principala de accesare a informatiilor si de planificare a calatoriilor, ceea ce determina o adaptare majora a modului in care trebuie promovate destinatiile turistice. MAT anunta ca accesarea internetului de pe terminale mobile este un trend in experienta turistica, la fel si comportamentul de cumparare online a produselor turistice, astfel incat utilizarea instrumentelor de marketing digital reprezinta unul dintre pilonii cei mai importanti in orice strategie de marketing integrat al destinatiei turistice.