PROBLEME PENTRU ORANGE ROMANIA – Scadere cu 10% a cifrei de afaceri

120

Sursa Foto: Arena IT

Al doilea trimestru al anului 2020 aduce vesti proaste pentru Orange Romania. Concret, in perioada aprilie – iunie 2020, operatorul telekom a inregistrat o cifra de afaceri in valoare de 242 milioane de euro. Ceea ce inseamna un declin cu 10%, fata de perioada similara a anului 2019, anunta Orange Romania intr-un comunicat de presa.

Explicatia evolutiei negative este pusa pe seama crizei pandemice. Mai exact, din cauza pandemiei generata de virusul COVID – 19, interesul clientilor pentru achizitionarea de echipamente si servicii a scazut drastic.

In consecinta, s-a consemnat o scadere cu 1,8%, in comparatie cu finalul trimestrului doi al anului 2019.

Datele Orange Romania arata ca, la finalul lunii iunie 2020, operatorul telekom furniza servicii mobile, fixe si TV pentru un numar de peste 10 milioane de clienti.

La polul opus, Orange Home TV (serviciul de televiziune prin cablu si satelit), traversa o crestere de peste 500 de mii de clienti, la finalul lunii iunie 2020, comparativ cu aceeasi perioada a anului precedent.

O crestere de 15% a fost inregistrata si la utilizarea serviciilor fixe in banda larga, unde au fost memorati peste 350 de mii de clienti, spre deosebire de perioada similara a anului 2019.

Totodata, au mai fost semnalate cresteri pe segmentele de servicii business to business (B2B), financiare mobile si digital.

Liudmila Climoc, CEO Orange Romania, a declarat:

Primele 6 luni ale acestui an au fost printre cele mai dificile din ultima decada, in care conectivitatea a devenit esentiala, atat pentru clientii consumer, cat si pentru clientii companii. Ne-au invatat insa o lectie importanta, aceea ca putem face lucrurile mai bine, mai eficient, digital. Nevoia de transformare digitala adusa de pandemie a fost locomotiva unor schimbari radicale, partial anticipate, partial impuse de noul context socio-economic. Solutiile digitale, tranzactiile online si platile digitale au fost cele care au inregistrat poate cea mai puternica evolutie, o crestere chiar si de pana la 5 ori mai mare, cum este cazul tranzactiilor via Orange Money. Aceasta evolutie accelerata in zona de digital este sustinuta de performanta retelei. Am vazut o mobilizare a mediului de business si a societatii civile pentru restabilirea unui echilibru in sanatate, in educatie si in economie in ansamblul ei. O cauza comuna care ne-a adus cele mai mari satisfactii si pentru care am continuat eforturile noastre de sprijinire a comunitatii, unindu-ne fortele cu Fundatia Orange pentru a facilita accesul la educatie online in mediile vulnerabile. Suntem consecventi in promisiunea noastra de a oferi cea mai buna experienta de conectivitate si de a aduce beneficiile tehnologiei mai aproape de oameni, cu precadere acolo unde este cea mai mare nevoie de ea.

*Cititi aici mai multe detalii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *