NUMAR DE URGENTA PENTRU A RECLAMA FACTURILE URIASE LA ENERGIE – La capatul liniei este presedintele ANPC

766

sursa foto: anpc.ro

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) pune la dipozitia consumatorilor, incepand de luni, 7 februarie 2022, un numar special de telefon, 0790.219.551, folosit exclusiv in aplicatia WhatsApp, pentru reclamatii cu privire la factura uriasa la lumina sau gaze. Sesizarile vor fi primite direct de seful ANPC, Horia Constantinescu.


La acest numar, care nu va folosi functia de apel video sau cu voce, sunt asteptate mesajele scrise si imaginile care sa sesizeze nereguli cu caracter de urgenta in raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe intreg cuprinsul tarii.  Mai exact, ANPC precizeaza ca este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrica si gaze naturale, cazuri de debransari, pentru neplata a unor facturi gresite la energie inca necorectate, precum si situatii urgente care pun in pericol sanatatea consumatorilor.

Iata anuntul ANPC:

“Pentru a fluidiza comunicarea directa cu consumatorii din toata tara, presedintele Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC), Horia Constantinescu, a infiintat, incepand din 7 februarie 2022, un numar special de telefon, folosit exclusiv pentru mesaje in aplicatia WhatsApp.

Numarul de telefon, pentru aplicatia WhatsApp, este 079 021 9551.

‘Am infiintat acest numar special, care se va afla in permanenta la mine, pentru a putea fi cat mai aproape de consumator si a ma putea implica personal in gestionarea situatiilor urgente care pot aparea si care vor fi semnalate astfel”, declara Horia Constantinescu, presedinte ANPC.

La acest numar, care nu va folosi functia de apel video sau cu voce, sunt asteptate mesajele scrise si imaginile care sa sesizeze nereguli cu caracter de urgenta in raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe intreg cuprinsul tarii.  Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrica si gaze naturale, cazuri de debransari, pentru neplata a unor facturi gresite la energie inca necorectate, precum si situatii urgente care pun in pericol sanatatea consumatorilor.

Mesaje urgente

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se afla in competenta legala de solutionare a institutiei si le vor da curs. Mentionam ca mesajele trimise pe numarul special nu inlocuiesc reclamatiile realizate in mod curent.

Primirea reclamatiilor de la consumatori se face la sediile Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor sau la Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor al Municipiului Bucuresti, in functie de raza teritoriala in care isi desfasoara activitatea operatorul economic reclamat.
Reclamatiile se fac in format scris – transmise prin posta -, in format electronic sau se depun personal, pentru soutionarea acestora urmandu-se procedura prevazuta de lege. Formularul de reclamatie online,se afla  pe site-ul institutiei, la linkul http://reclamatii.anpc.ro/Reclamatie.aspx”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

liternet