MODERNIZAREA POSTEI ROMANE – Serviciul de alerta prin SMS se extinde in zeci de oficii postale
06 October 2020 17:19 Lumea Banilor 1145Modernizarea Postei Romane se intampla chiar in aceste zile, prin extinderea serviciului de alerta prin SMS, in zeci de oficii postale.
Concret, potrivit unui comunicat emis de Compania Nationala Posta Romana (CNPR) marti, 06 octombrie 2020, serviciul de alerta prin SMS a fost extins pentru toate tipurile de trimiteri sosite din afara Uniunii Europene, in toate cele 52 de oficii postale cu asistenta vamala.
Drept urmare, avantajul clientilor consta in faptul ca sunt anuntati, printr-un mesaj primit pe telefonul mobil, despre data si ora la care acestia se pot prezenta in subunitatile postale pentru a-si ridica coletele.
Mai mult, clientii vor primi printr-un SMS urmatoarele coordonate:
- numarul alocat trimiterii in oficiul postal, urmat de numarul de tracking, asta in cazul trimiterilor inregistrate;
- data de la care clientul se poate prezenta la oficiul postal cu asistenta vamala pentru ridicarea trimiterii;
- documentele solicitate de catre vama;
- perioada de timp in care trimiterea se pastreaza la oficiul postal;
- adresa si programul de lucru al subunitatii postale.
Noul serviciu al CNPR este disponibil pentru pachete mici din categoria Standard, respectiv pachete mici inregistrate, cu o greutate de pana in 2 kg, dar si pentru colete postale si trimiteri EMS pana in 30 kg, mai este subliniat in comunicatul emis de CNPR.
Totodata, merita mentionat faptul ca pana la acest moment sistemul de alertare a clientilor prin SMS functiona doar in 1.160 de oficii postale din toata tara, pentru pachetele mici sosite din UE.
Horia Grigorescu, Director General Posta Romana, a declarat:
“Cu ajutorul acestui serviciu va fi redusa aglomeratia din oficiile postale cu vama si va fi scurtat semnificativ timpul in care clientii sunt notificati in legatura cu sosirea trimiterilor postale. Ne dorim ca, in acest fel, sa reducem numarul de trimiteri postale neridicate. Odata cu simplificarea proceselor operationale de la nivelul oficiilor cu vama, eliminam si costuri suplimentare generate de operatiunile de avizare si reavizare. Continuam, astfel, sa sporim calitatea serviciilor oferite si sa dezvoltam noi produse pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor nostri.”
*Cititi aici comunicatul emis de Compania Nationala Posta Romana (CNPR)