Media Consulta International-diversitate, determinare si dominare in piata publicitarilor independenti din Romania
Media Consulta International si-a extins operatiunile in diverse piete europene si in diferite domenii de activitate, stabilind birouri in mai multe capitale europene si devenind unul dintre principalii jucatori de pe piata contractelor guvernamentale castigate in Romania prin proceduri transparente organizate de SEAP.
Iata anuntul Media Consulta International:
“Media Consulta International si-a extins operatiunile in diverse piete europene si in diferite domenii de activitate, stabilind birouri in mai multe capitale europene si devenind unul dintre principalii jucatori de pe piata contractelor guvernamentale castigate in Romania prin proceduri transparente organizate de SEAP:
'Anul 2023 a inregistrat o crestere de 20% a cifrei de afaceri in Romania, atingand un volum consolidat de afaceri pe pietele europene triplat fata de anul precedent, cu expunere in 5 directii de afaceri diversificate”, declara Mihai Craiu, CEO al companiei.
Cu o experienta de 20 de ani in piata romaneasca, Media Consulta International este unul dintre liderii companiilor independente de publicitate cu capital integral romanesc. Sub conducerea lui Mihai Craiu in calitate de CEO/proprietar, compania opereaza in prezent in 5 linii de business:
1. Divizia de Publicitate Full Service, care genereaza 55% din profitul raportat si are clienti majori precum Grupul PremiqaMed din Viena Austria, Banca Transilvania, Perfect Tour, , Fabrica de Peste si Salate- Negro 2000, Fabrica de sucuri naturale Ana Are, Vinurile dobrogene Clos des Colombes, Worwag Pharma pana in 2021, grupul Varta
2. Divizia Barter Media Bank, responsabila pentru 8% din profit.
3. Divizia de Licitatii Guvernamentale si Evenimente Speciale, contribuind cu 10% din profitul companiei.
4. Divizia Hospitality, care gestioneaza investitii proprii in unitati din Spania, Franta si SUA, aducand 5% din profit.
5. Divizia de Real Estate si Digital Outdoor, in colaborare cu grupul chinez Nexnovo din Shenzen, cu o contributie de 22% din profit pe cladirile proprii din Bucuresti.
Media Consulta International a fost stabila si profitabila in fiecare din cei 20 de ani de existenta, conform rapoartelor listafirme.ro. Beneficiind de capitaluri pozitive si linii de finantare active si diversificate, compania a devenit un lider pe piata publicitatii independente din Romania si un partener de incredere al guvernului, castigand contracte importante in ultimii 10 ani.
Asa dupa cum declara inca din 2009 intr un podcast al lui Iulian Comanescu-Mihai Craiu si-a dorit sa devina leader intr-o piata a publicitatii de stat care numara putini jucatori profesionisti asa cum este Media Consulta International.
'in plus, prin Media Consulta se concentreaza pe afaceri cu statul si spune apasat ca vrea sa devina lider pe piata publicitatii de stat, care e intre 60 si 100 de milioane' – spunea Mihai Craiu in 2009.
15 ani mai tarziu compania sa reuseste aceasta performanta, marturie fiind sutele de proiecte derulate pentru corporatia numita Guvernul Romaniei, sutele de scrisori de recomandare si de aprecieri primite in scris de la partenerii guvernamentali.
https://economie.hotnews.ro/stiri-media_publicitate-5853054-video-audio-mihai-craiu-face-bartere-masini-cafea-asigurari-vintu.htm
Compania s-a implicat si in diverse proiecte si initiative, cum ar fi crearea postului de televiziune local Dobrogea TV, vandut cu succes catre Grup Servicii Petroliere din Constanta, si a Scolii de Televiziune Tudor Vornicu, vanduta catre grupul Scandinavian Broadcast Systems/Prima TV.
Media Consulta International este implicata si in crearea de continut online, inclusiv prin relansarea si diversificarea Saptamanii Financiare in diferite formate, precum emisiunea TV si podcastul, si prin canalul propriu de comunicare pe YouTube – Saptamana Financiara – YouTube
Media Consulta reprezinta un model de business antreprenorial, avand o capacitate de raspuns uriasa fata de cererile oricarui client, capabila sa mobilizeze raspunsuri rapide si eficiente intr-o structura de tip umbrela cu pana la 300 de angajati independenti, intr-un timp extrem de scurt, fiecare dintre acestia avand fiecare propria companie autonoma de servicii creeate in acest sens.
In plan intern compania opereaza cu 12 angajati si 40 colaboratori permanenti pentru toate liniile de business, iar in plan international cu 10 angajati si 20 de colaboratori independenti care se ocupa exclusiv de promovare si vanzare impreuna cu alte servicii conexe.
Compania are birouri deschise in Franta, acoperind toata Coasta de Azur, Spania,Italia ,UK si Germania.
Indicatorii macroeconomici realizati de Media Consulta International ca solvabilitate, ROI , ROE si lichiditate, plaseaza compania in zona jucatorilor cei mai mari din domeniul sau de activitate.
Stabilitatea financiara, capitalurile proprii, knowledge-ul profesional, echipele de experti implicate in proiecte, relatiile externe din piete si culturi diferite si liniile de finantare internationale sunt elemente de baza in constructia bugetului Media Consulta International-care detine o echipa bine pregatita profesional, alcatuita din consultanti de business cu experienta si specialisti in marketing, publicitate, audit si strategie financiara cu o experienta acumulata in peste 15 ani, cursuri de specializare si recomandari din partea clientilor si institutiilor statului.
Recent, compania a castigat un contract important pentru o campanie publicitara la TV si radio pentru Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, finantata din fonduri europene cu o oferta de 499.000 lei (100.000 €).
Contractul poarta denumirea generica „Management de calitate si performanta in cadrul MEEMA, pentru reducerea poverii administrative si dezvoltarea IMM-urilor inovatoare – Operational Capacitate Administrativa – POCA”. Presupune educarea si interconectarea antreprenorilor prin intermediul unei platforme digitale, cu scopul de a pune la dispozitia intreprinzatorilor o gama vasta de resurse si informatii relevante pentru intreprinderile mici si mijlocii, start-up-uri si scale-up-uri afacerilor.
Ministerul vrea sa isi promoveze platforma digitala IMM MENTOR ca un centru de resurse si informatii, un punct unic in care se vor afla toate informatiile de care ar putea avea nevoie un antreprenor pentru a-si desfasura activitatea in mod sustenabil precum: cum sa infiintezi sau sa dezvolti o afacere, evenimente de business, targuri, legislatie, surse de finantare, oportunitati de afaceri, planificare strategica, gestionare si eficientizare a vanzarilor, eficientizarea activitatii IMM-urilor prin instrumente de cercetare de piata, recomandari de clienti si furnizori cu ajutorul inteligentei artificiale, solicitari ale investitorilor, oportunitati furnizate de catre consilierii economici din reteaua externa a MEAT si altele.
Compania Media Consulta International are cele mai multe licitatii castigate transparent pe SEAP cu corporatia numita guvernul Romaniei pentru contracte de publicitate, din care se remarca cele pentru promovarea municipiului Craiova, condus cu succes de Lia Olguta Vasilescu, si cele cu Ministerul Economiei, cu ANRE sau INSP precum si cu APIA.
Cu o experienta de aproape 12 ani in trustul Intact si in domeniul media si comunicare, Mihai Craiu, proprietarul Media Consulta, este recunoscut ca un lobbyist si creator si integrator de strategii de comunicare. Compania sa ofera o gama larga de servicii, inclusiv strategie de business, consultanta juridica si fiscala, investitii strategice si planuri sustenabile, strategii de marketing si vanzari, relatii publice si multe altele:
‘Visul meu ca antreprenor a fost sa offsetez sutele de mii de euro platite statului roman ca taxe si impozite platite de mine personal si de compania mea anual – cu profiturile obtinute lucrand contracte guvernamentale-ceea ce e o politica de stat peste tot in lume la nivelul marilor guverne: declara Mihai Craiu.
In concluzie, Media Consulta International este un exemplu de succes in antreprenoriat, cu o reputatie solida si o capacitate de a livra solutii de calitate pentru clienti, consolidandu-si pozitia ca lider pe piata publicitatii si comunicarii in Romania si in Europa".