MANCARE FARA E-URI – Andrei Padurean, Silvania Gourmet: Produsele romanesti au o istorie in spate

218

Oamenii sunt tot mai atenti la ce produse consuma, iar in ultimii ani s-a inregistrat o crestere semnificativa a consumului de produse bio, fara E-uri, de o calitate premium.

Andrei Padurean, Directorul Operational Silvania Gourmet, vorbeste intr-un interviu acordat revistei FoodBiz.ro despre succesul brandului de preparate exclusiviste din carne.
„Silvania Gourmet a luat nastere cand am decis sa intru in acest business si am constatat, la o simpla analiza, ca nu gasesc, in sortimentul de produse pe care il aveam, produse curate. Toata lumea povestea ca avem produse traditionale sau produse curate, dar nimeni nu intelegea ce presupune cu adevarat. Indreptandu-ma mult in aceasta zona de analiza am constatat ca un produs curat este un produs fara E-uri. De fapt, conceptul de E-uri inglobeaza aditivi, conservanti, coloranti si tot felul de substante foarte daunatoare corpului uman. Bineinteles ca ele consumate intr-o doza mica nu au efecte pe termen scurt, dar pe termen lung efectele sunt destul de nocive si datorita faptului ca le gasim aproape in orice aliment, la final de zi se contorizeaza si se aduna. Atunci am decis sa fac ceva pentru familia mea si pentru cei care doresc sa cumpere produse cu adevarat sanatoase si asa am decis sa lansez Silvania Gourmet”, declara Directorul Operational al brandului.

Castigarea pietei internationale

Andrei Padurean a subliniat ca lumea nu face diferenta intre produse bio si produse fara E-uri, deoarece un produs poate sa fie bio, insa sa contina E-uri. Bio se refera la materia prima (carne, condimente etc), tot ce intra intr-un produs, si la faptul ca la producerea acestor materii nu exista niciun aport chimic.
Silvania Gourmet este singurul brand din Uniunea Europeana care inglobeaza produse biologice fara E-uri, ma refer la produse din gama noastra: salamuri, pateuri, etc”, precizeaza Andrei Padurean.
Produsele Silvania Gourmet se gasesc in toate retele comerciale din Romania, mai mult sau mai putin in functie de formatul de magazin. Acestea ajung si pe pietele externe din Ungaria, Ucraina, Republica Moldova, Cehia si chiar in Dubai. Castigarea pietei internationale s-a dovedit insa mult mai grea decat cea nationala, nu din lipsa raportului calitate-pret al produselor, ci a brandului de tara.
Ne lipseste povestea brandului de tara, ne lipseste povestea care sa ajunga la consumatorul final, care sa spuna: da, produsele romanesti sunt de calitate, produsele romanesti au o istorie in spate, noi romanii stim sa producem si textile si mancare si sucuri si cosmetice, avem foarte multe branduri capabile in tara!”, afirma Andrei Padurean.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

liternet