MAJORAREA SALARIILOR LA CFR CALATORI – Conducerea companiei a inceput negocierile. Iata oferta facuta
Conducerea Companiei CFR Calatori a propus majorarea salariilor angajatilor cu 10 % si acordarea tichetelor de masa in valoare de 20 de lei. Oferta vine dupa ce compania a initiat negocierile pentru semnarea noului Contract Colectiv de Munca (CCM), acestea fiind declansate la 11 aprilie 2022.
Astfel, se propune
-majorarea cu 10% a salariilor de baza brute pentru toti salariatii societatii, cu aplicabilitate de la data inregistrarii CCM la Inspectoratul Teritorial de Munca;
-acordarea tichetelor de masa in valoare de 20 de lei.
A fost prezentata si intentia Administratiei CFR Calatori pentru introducerea unor functii noi care sa permita continuarea procesului de selectie si angajare a personalului de exploatare. Compania mai anunta ca nu se ia in calcul dispolibizari de personal, insa se impun anumite ajustari structurale prin concentrarea activitatii de pregatire tehnica, de circulatie si comerciala, in poli de coordonare – centre feroviare, respectiv centre zonale administrative care sa asigure logistica aferenta functionarii acestor centre feroviare.
Iata anuntul CFR Calatori:
“Administratia CFR Calatori a initiat negocierile pentru semnarea noului Contract Colectiv de Munca (CCM), acestea fiind declansate la data de 11 aprilie 2022.
Principalele propuneri ale Administratiei CFR Calatori sunt:
-majorarea cu 10% a salariilor de baza brute pentru toti salariatii societatii, cu aplicabilitate de la data inregistrarii CCM la Inspectoratul Teritorial de Munca;
-acordarea tichetelor de masa in valoare de 20 de lei.
A fost prezentata si intentia Administratiei CFR Calatori pentru introducerea unor functii noi care sa permita continuarea procesului de selectie si angajare a personalului de exploatare.
In contextul conditionalitatilor impuse Contractului de Servicii Publice dar si a cerintelor existente in piata de transport feroviar de calatori (cerinte de calitate si competitivitate, etc), CFR Calatori isi propune ca in perioada urmatoare sa fie demarate anumite procese care sa conduca la un raspuns adecvat acestor cerinte cu o structura organizatorica care sa asigure un serviciu de transport feroviar de calatori superior din punct de vedere calitativ si in acelasi timp o reactie rapida de adaptare la modificarile pietei.
Astfel, fara a viza disponibilizari de personal, se impun anumite ajustari structurale prin concentrarea activitatii de pregatire tehnica, de circulatie si comerciala, in poli de coordonare – centre feroviare, respectiv centre zonale administrative care sa asigure logistica aferenta functionarii acestor centre feroviare”.