KFC SE DEZVOLTA – A deschis 3 restaurante in Romania si 1 in Italia, in intervalul iulie – august 2020

166

Sursa Foto: Money Buzz

KFC a deschis, in intervalul iulie – august 2020, patru noi restaurante: trei in Romania si unul in Italia.

Secretul supravietuirii pe toata aceasta perioada delicata a constat in incheierea de parteneriate cu opt platforme de comenzi online, in toate pietele pe care este activ. Asta pe langa propriile canale de vanzari online.

In Romania, 47% din vanzari au fost realizate prin servicii de livrare, in trimestrul doi al anului 2020 (aprilie – iunie). Procentaj urias in comparatie cu 7%, aferent perioadei similare din 2019.

Mai exact spus, datorita acestor parteneriate care au reprezentat mai mult decat o gura de oxigen, vanzarile au crescut simtitor incepand cu luna mai a anului 2020.

Drept urmare, la finalul lunii iunie 2020 procentajul vanzarilor a crescut la 65%, ajungand pana la 75% in luna iulie 2020.

Calin Ionescu, Director General interimar Sphera, a declarat:

“Cu siguranta, a fost un trimestru dificil pentru toata lumea din HoReCa, iar noi nu doar ca am reusit sa trecem peste el adaptandu-ne din mers, dar suntem increzatori in viitor. Am redus in mod semnificativ costurile operationale, am maximizat veniturile si am ramas aproape de clientii nostri. Pentru moment, ramanem prudenti si continuam sa analizam in mod regulat performanta pietelor individuale, a brandurilor si a restaurantelor noastre, pentru a raspunde oricarei potentiale evolutii intr-un mod agil. Raspunsul nostru rapid in T2 prin investitii in dezvoltarea retelei de restaurante si trecerea la canale digitale va aduce cu certitudine venituri si acces la noi clienti.”

Valentin Budes, Director Financiar Sphera, a subliniat:

“Vedem semne clare de revenire graduala, in urma relaxarii restrictiilor menite sa controleze pandemia. Desi restaurantele au ramas inchise la interior, in iunie 2020 am reusit sa ajungem la vanzari care se află la 65% din nivelul atins inainte de pandemie. In iulie, procentul a avansat la 75%, ceea ce ne da motive sa fim optimisti cu privire la performanta noastra in lunile urmatoare. Desigur, intoarcerea la nivelurile inregistrate inainte de pandemie va presupune timp, dar ne concentram pe controlul costurilor si accesarea tuturor facilitatilor disponibile oferite de guvernele din pietele noastre de activitate, pentru a ne asigura ca aceasta revenire are loc cat mai curand, in beneficiul tuturor actionarilor nostri.”

Sphera Franchise Group detine companiile care opereaza in sistem de franciza brand-urile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

*Cititi aici mai multe detalii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *