INVESTITII IN CERCETARE – Norofert Group anunta noi produse

1525

Norofert Group, principalul producator roman de inputuri organice, va investi din ce in ce mai mult in cercetare in urmatorii ani, pentru a putea raspunde cerintelor pietei, dar si a schimbarilor climatice. Vor fi multe produse noi, dar si alte surprize pe care conducerea grupului le are pregatite, potrivit foodbiz.ro

“Inovatia este un palier foarte important al companiei noastre si incercam in fiecare an sa investim din ce in ce mai mult in partea de inovatie si cercetare, avem acorduri semnate cu USAMV Bucuresti – Facultatea de Biotehnologie, sunt proiecte foarte interesante in lucru.
In acelasi timp, incercam sa realizam si o parte de cercetare in camp prin loturi demonstrative pe care le facem in fiecare an cu fermierii nostri.
Toate produsele noi pe care le dezvoltam au nevoie de o perioada de timp de testare si in laborator, dar si in camp pentu a fi validate, in acest fel cred ca am ajuns la un sistem foarte bun de verificare si control cu care sa putem sa avem produse noi.
Asadar, cercetarea ocupa un loc foarte important in viata Norofert si cu siguranta vom investi din ce in ce mai mult in cercetare in urmatorii ani”,
a declarat pentru Food Biz Vlad Popescu, CEO Norofert.
Grupul Norofert include mai multe companii specializate in produse pentru agricultura ecologica (Norofert Organic), produse pentru agricultura conventionala (Karisma), la care se adauga o linie de produse pentru gradinari si fermieri mici (Norofert Fito). Pe 3 martie 2020, actiunile companiei au intrat la tranzactionare pe Bursa de Valori Bucuresti, iar pe 5 iunie 2020, obligatiunile Norofert au debutat pe piata ATS-Bonds a BVB.

2020, un an plin de provocari

Anul trecut a fost unul imprevizibil si plin de provocari, tinand cont de pandemia globala si de contextul local al secetei severe din toata Romania.
Norofert a reusit sa infiinteze o filiala in SUA, a continuat investitiile in fabrica si a inceput pregatirile pentru introducerea unei noi linii de afaceri in grup – cultivarea de teren in sistem ecologic (o ferma de 1.000 ha in judetul Teleorman).
Pentru 2021, obiectivele sunt atingerea unei cifre de afaceri de 35 de milioane de lei in Romania, precum si generarea mai multor rezultate semnificative pe pietele externe, dupa cum afirma Vlad Popescu.

De peste doua decenii in piata

Infiintata in 2000 ca afacere de familie, compania a inceput initial ca importatoare de ingrasaminte de inalta calitate de pe pietele occidentale in Romania.
In 2015, odata cu preluarea afacerii de catre Vlad Popescu, societatea a inceput sa produca ingrasaminte ecologice, produse fitosanitare organice, cum ar fi insecticide si fungicide precum si tratamente foliare si pentru seminte folosind retetele sale originale.
Intre 2017 si 2019, firma a inregistrat o crestere rapida dupa ce a dezvoltat o tehnologie proprie numita Bio Chain si a lansat o premiera in sectorul agricol tableta efervescenta.
In 2020, actiunile companiei au intrat la tranzactionare pe Bursa de Valori Bucuresti.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

liternet