INVESTITII DE 350.000 EURO – Tuca Zbarcea & Asociatii, asistenta pentru start-up-ul Comarket, dedicat HoReCa

127

Oamenii de afaceri din industria HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele) nu trebuie sa abandoneze sperantele, in ciuda faptului ca sectorul economic se numara printre cele mai lovite de criza. O platforma a fost creata recent pentru punerea in legatura a profesionistilor si a furnizorilor din domeniu, beneficiind de asistenta juridica din partea casei de avocatura Tuca Zbarcea & Asociatii.

Este vorba despre start-up-ul Comarket, o platforma business-to-business dedicata industriei ospitalitatii din Romania. Comarket este un instrument digital care asigura conexiunea intre profesionistii si furnizorii din comunitatea HoReCa. Prin eficientizarea si dezvoltarea pietei de achizitii, platforma sprijina buna desfasurare zilnica a afacerilor din ospitalitate, restaurante, cafenele si hoteluri. 

Firma de avocati Tuca Zbarcea & Asociatii a oferit asistenta juridica necesara marketplace-ului B2B Comarket, care a beneficiat de investitii totale de 350.000 de euro: o investitie pre-seed de 100.000 de euro, urmata de o investitie strategica de 250.000 de euro a companiei Infinite IT Solutions.

Avocatii Tuca Zbarcea & Asociatii au fost alaturi de fondatorii Comarket – antreprenorii Florin Maxim, Eugen Zbircea si Daniel Nanboe – inca din faza de concept a proiectului, acordand asistenta in toate etapele de dezvoltare, de la redactarea si negocierea contractelor cu partenerii externi pana la pregatirea platformei pentru lansare. Asistenta a fost oferita de o echipa pluridisciplinara de avocati coordonata de Razvan Gheorghiu-Testa (foto) – Avocat asociat – si Bogdan Halcu – Managing associate – si a inclus, printre altele, aspecte de drept societar, protectia datelor cu caracter personal si proprietate intelectuala. Firma de avocatura va ramane partenerul juridic al Comarket in etapele viitoare de dezvoltare.

Platforma Comarket isi propune sa ofere o solutie rapida si eficienta de gestionare a activitatii de achizitii in cadrul unui business HoReCa, oferind o alternativa moderna la metodele traditionale (vizita agentului de teren in locatie, plasarea de comenzi prin SMS, Whatsapp sau telefon etc.). In plus, platforma automatizeaza un proces care se repeta aproape zilnic, oferind utilizatorilor date privind istoricul comenzilor, centralizarea si detaliile logistice. Totul intr-un produs 100% fara hartii (paperless).

Avocatul Razvan Gheorghiu-Testa a declarat: „Ne-a entuziasmat ideea unui marketplace B2B prin intermediul caruia antreprenorii din HoReCa sa faca trecerea de la modelul arhaic de achizitii / aprovizionare folosit in prezent la unul complet digital, care sa permita gestionarea mai eficienta a fluxurilor si a business-ului, in general. Industria ospitalitatii are nevoie de solutii digitale, iar o initiativa precum platforma Comarket, ca si alte demersuri similare carora ne-am raliat imediat (cum ar fi primul accelerator de business dedicat startup-urilor din industria ospitalitatii din Romania – HoReCa Business Accelerator) sunt menite sa ofere un binevenit sprijin unei industrii greu incercate in acest an”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *