Importanti oameni de afaceri, prezenti la FoodIntelForum AQUA Carpatica
FoodIntelForum AQUA Carpatica s-a dovedit a fi un eveniment de mare importanta pentru oamenii de afaceri, dar nu numai. Conform foodbiz, cei mai cunoscuti antreprenori s-au intalnit la acest eveniment si au dezbatut trendurile, au prefigurat profiturile si dezvoltarea constanta in tehnologie si agricultura.
Iata anuntul foodbiz:
"Tot mai interesant. FoodIntelForum AQUA Carpatica progreseaza. Conducatori de varf din business, autoritati centrale, mediul academic de varf se dueleaza. Mai iute decat inteligenta artificiala.
Experti din HoReCa si Retail dezbat trendurile, prefigureaza profiturile si dezvoltarea constanta in tehnologie si agricultura. Discutam si despre concepte noi de retail, alimente contrafacute si sustinerea producatorilor si fermierilor romani. Oamenii de afaceri invata, oamenii de afaceri negociaza pe loc contracte intre ei.
Toti isi umezesc gatlejurile insetate de profit, prin-plan si recunoastere cu apa din izvorul de diamant de care povesteste Jean Valvis, AQUA Carpatica. Cei mai curajosi, cu un pahar de vin de la Domeniile Samburesti, alaturi de o branza buna de la Ibanesti sau Torockoi – De Coltesti. Si de la Lactate Bradet.
Varujan Pambuccian, membru in Comisia de Agricultura din Camera Deputatilor:
'In momentul in care ai trasabilitate foarte clara despre un produs, ai o doza de incredere mult mai mare, lucru acesta se poate realiza prin agricultura de precizie si poate fi expus printr-un QR code care te duce pe un site si vezi toata istoria produsului sau pe diversi algoritmi sa creezi un simbol de incredere care spune despre valoarea produsului'.
Compostoarele oferite de Eutron Invest Romania tuturor celor peste 300 de participanti din cele 3 zile, starnesc un interes special si multi dintre cei care nu au apucat sa castige un compostor intreaba cine ii poate invata sa le eficientizeze. Dan Tone, CEO Eutron, este aici!
Indra Mihaila, Corporate Affairs Lead PepsiCo:
'Cred ca suntem un exemplu bun de colaborare intre companie mare si producatori locali, care se uita pe termen mediu si lung la ce volume avem nevoie pentru productia noastra si contractam aceste volume oferind stabilitate si incredere ca vom avea anumite cantitati de cartofi necesari special pentru chipsurile. Sustinem producatori cand vina vorba de inovatie, instrumente agricole si avem un parteneriat prin care putem oferi posibilitati de finantare'.
Interesant punct de vedere! Merge si un pahar de vin de la Crama Basilescu. Merge unul si de la Viile Metamorfosis!
Adrian Chesnoiu, presedintele Comisie de Agricultura:
'Specificitatea locala si regionala a fost aspectul asupra caruia am staruit in toate conferintele si la toate intalnirile la care am participat, in toate negocierile purtate cu CE atat cand eram la AFIR, cat si cand eram la Ministerul Agriculturii si acum in calitatea pe care o detin la Camera Deputatilor specificul national este cheia de bolta a tot ceea ce inseamna organizarea UE pe viitor. Daca UE si decidentii la nivel european isi imagineaza ca in 2050 toate statele UE vor avea deasupra un capac de sticla, unde vor respira aer curat si vom manca lacuste se insala amarnic, trebuie sa tinem cont de specificul national, sa dam plusvaloare produselor noastre obtinute local, sa ne uitam cu mai mare atentie la tot ceea ce inseamna industria si sa ne intarim la nivelul producatorilor locali'.
Spun ce spun speakeri acestia, foarte interesant si util, fac ce fac participantii si pana la urma toti se asaza la coada fie la DOLCE Freddo Romania – inghetata se termina vazand cu ochii, fie la cafeaua Dallmayr Kaffee.
Romulus Ungureanu, SELEC:
'Se estimeaza intre 2 si 3,2 trilioane de dolari de bunuri contrafacute, de la genti, pantofi dar si produse alimentare si chiar si agricole, precum ingrasaminte. In 2020, SELEC a coordonat una dintre putinele operatiuni regionale care a urmarit distribuirea de fertilizatori si produse folosite in agricultura contrafacute'.
Se aproprie pranzul: doamne ce bine merge o tartinabila de la Grandma’s Delights – Produse Naturale presarata cu condimentele de la Thymos.
Ion Biris, Antreprenor LOFT:
'Discutam de doua directii ale tehnologiei in HoReCa – o data este impactul pe care aceasta tehnologie il are in relatia dintre noi si clienti, iar o alta directie este impactul pe care tehnologia il are pentru o mai buna organizare a business-ului nostru. Vedem ca din ce in ce mai mult, in HoReCa, canalele de comunicare intre noi si clienti sunt inlocuite de tehnologie, mai putin la noi, dar la nivel international interactivitatea umana este minima'.
Cu ochi vigilenti, cu discurs avantat, HoundBytes SI VBR Labs urmaresc produsele: sa nu fie contrafacute. Toti producatorii din sala zambesc – poate la produsele ieftine sa mai poata fi contrafacute. La acestea premium ale noastre, este exclus!
Tiberiu Danetiu, Director Marketing Auchan, anunta o premiera pentru Romania: primul magazin inteligent autonom, Auchan Go:
'Ultimul proiect lansat este un proiect si de cercetare-dezvoltare. Este un pilot, pentru ca testam, este vorba de magazinul inteligent, magazinul autonom, in care ai intrat, ai luat produsele si ai iesit fara sa treci pe la o casa. Pur si simplu ai venit, ai luat produsele si ai plecat, fara casa, fara cozi, deschis non-stop'.
Iar totul devine posibil dupa ce descarci pe telefon o aplicatie in care ai bagat un card de debit sau credit si esti automat facturat la iesire.
Contracte, fapte si graba mare spre profit si spre bunatatile puse la dispozitiile puse la dispozitiile de exceptionalul restaurant Reforma 9 din incinta USAMV Bucuresti. Au un avantaj urias produsele fermelor, restaurantului, podgoriei Pietroasa din portofoliul universitatii fiind toate obiect de studiu academic, fiind toate de origine Foarte Controlata, sunt pur si simplu mai bune decat altele.
Adrian Ariciu, CEO Metro:
'Dincolo de trendurile din HoReCa, de la Inteligenta Artificiala, bucatarii virtuale sau sustenabilitate si responsabilitate sociala, exista si provocari, printre care mentionez: deficitul de personal calificat care migreaza spre alte industrii, costurile in crestere (produsele pentru HoReCa comercializate de Metro sunt in deflatie in momentul de fata), reglementarile stricte si dependenta de sezon'.
FoodIntelForum AQUA Carpatica progreseaza! Pe sutele de oamenii de afaceri ii intereseaza.
Parteneri: AQUA Carpatica, Biris Goran SPARL, Domeniile Samburesti, Academia De Stiinte Agricole SI Silvice 'Gheorghe Ionescu-Sisesti', Auchan, Universitatea De Stiinte Agronomice Si Medicina Veterinara Bucuresti, Wiren Romania, Universitatea Romano-Americana, Master Communications
Sponsori: Smart Home Development (Sponsor Platinum), ComputerLand Romania (Sponsor Gold), Profi (Sponsor Silver), Eutron Invest Romania, Centrul General de Arhivare (Sustainability Sponsor), Mirdatod Ibanesti, Torockoi – De Coltesti (Sponsor Degustare)
Parteneri media: Food Biz, Agrostandard News, Lumea Banilor, Revista Economistul, MONEY.ro, evz.ro, Infofinanciar Romania, Capital Romania, romaniafunctioneaza, ZIUA de Vest, Radio Timisoara
Expozanti: AQUA Carpatica, Domeniile Samburesti, Lactate Bradet, Crama Basilescu, Grandma’s Delights – Produse Naturale, Crama Pietroasa, Condimente Thymos, Nea Ellada, DOLCE Freddo Romania, Bergenbier; Ferma Baciu, Reforma 9, HoundBytes & VBR Labs, Viile Metamorfosis, PepsiCo Lay’s & PepsiCo, Colonia, Dallmayr Kaffee".