GEORGE MONEYBACK – BCR a lansat un nou program
Banca Comerciala Romana (BCR) isi surprinde din nou clientii prin lansarea programului Moneyback ce va functiona in platforma George.
Concret, programul George MoneyBack ofera banii inapoi, sub forma de reducere, clientilor BCR care vor folosi plata cu cardul la cele peste 100 de magazine partenere fizice sau online.
Conform unui comunicat de presa al BCR, programul poate fi utilizat exclusiv pe dispozitivul mobil. Elementul de noutate consta in faptul ca aplicatia se pliaza pe profilul clientilor, carora le ofera discounturi personalizate bazate pe istoricul tranzactiilor anterioare cu card bancar.
Mihai Sandu, Sef Departament Vanzari Digitale si Parteneri BCR, a declarat:
“Programul George Moneyback inseamna inca un beneficiu pe care il punem la dispozitia clientilor nostri in George, ecosistemul digital care, la mai putin de doi ani de la lansare, se prezinta cu o paleta impresionanta de servicii si optiuni financiar-bancare. Prin Moneyback, utilizatorii George vor avea acces la discounturi dedicate oferite de comercianti din domenii variate – hypermarket -uri, magazine IT&C, benzinarii, farmacii, imbracaminte, parfumuri, librarii si multe altele. Ofertele sunt personalizate in functie de istoricul tranzactiilor si, odata ce au platit cu cardul, clientii vor primi inapoi banii din reduceri direct in cont.
George Moneyback este un nou rezultat al strategiei noastre de inovatie prin Open Banking, in baza careia construim solutii inteligente pentru clientii nostri in parteneriat cu fintech-urile. Am dezvolvat acest program impreuna cu Dateio, unul dintre cele mai de succes start-up-uri de FinTech din Cehia, specializat in analiza datelor ce provin din tranzactiile cu cardurile la comercianti, si sunt convins ca vom avea un parteneriat de succes.”
Ondrej Knot, co-fondator si CEO Dateio, a subliniat:
“Unul dintre motivele pentru care colaborarea noastra cu BCR functioneaza atat de bine este ca grupul din care face parte - Erste Group - intelege si sustine inovatia. Lansarea Moneyback reprezinta pentru noi o piatra de temelie. Important de stiut este ca partenerii platesc doar pentru tranzactiile realizate, iar punctul cheie al solutiei noastre sta in customizarea pe care o oferim consumatorilor finali. Pentru retaileri acest lucru inseamna ca isi pot segmenta targetul pe baza comportamentului real de consum – tranzactiile anterioare realizate cu cardulbancar.”