ELECTRICA FURNIZARE, ANUNT DESPRE COMPENSAREA FACTURILOR – Iata ce primesc clientii
20 February 2022 09:11 Lumea Banilor 1332
Electrica Furnizare anunta ca a finalizat procesul de evidentiere in cadrul facturilor a facilitatilor acordate clientilor beneficiari ai masurilor de compensare si plafonare.
Astfel, - parte dintre clienti vor primi, in perioada imediat urmatoare, trei facturi :
-factura storno pentru luna noiembrie 2021;
-factura storno pentru luna decembrie 2021;
-factura de corectie, care reflecta consumul la zi.
Facturarea
Potrivit Electrica, conditiile contractuale, incluzand detaliile de facturare, pot diferi de la client la client, in functie de optiunea fiecaruia. In situatia in care facturile aferente unui loc de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfasura in regim normal, clientii urmand sa primeasca o singura factura emisa de Electrica Furnizare.
Factura de corectie
"Factura de corectie este cea care contine suma de plata la zi. In cazul in care clientul a achitat deja o parte a sumei datorate pentru intreg intervalul facturat, va regasi aceasta suma in cadrul facturii sale de corectie, in dreptul liniei 'Sold creditor'.
Factura poate fi achitata utilizand una dintre numeroasele modalitatile de plata pe care Electrica Furnizare le pune la dispozitia clientilor sai, disponibile aici. Orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificarilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate in mod particular. Compania incurajeaza clientii sa semnaleze orice astfel de posibile anomalii la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizand formularul de contact ce poate fi accesat aici. Electrica Furnizare isi asigura clientii de faptul ca nu se vor percepe penalitati si nici nu se vor efectua deconectari pentru depasirea termenului de plata in situatia in care clientul intra in posesia facturii de corectie ulterior datei scadente a acesteia”, precizeaza compania.