LICITATIE PENTRU ROMANIA ATRACTIVA - S-a lansat procedura de achizitie a serviciilor pentru promovarea celor 12 rute turistice. Costurile
Ministerul Investitiilor a lansat procedura de achizitie a serviciilor de promovare a 12 rute turistice/culturale in cadrul programului "Romania atractiva” – PNRR. Costurile sunt de 10 milioane de euro.
Procedura de achizitie publica deschisa pentru achizitia serviciilor de promovare a 12 rute turistice finantate prin PNRR a fost lansata prin publicarea anuntului de participare in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) – (click aici). Contractul de servicii de promovare a 12 rute turistice/culturale in cadrul programului "Romania atractiva” se va incheia intre Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, in calitate de beneficiar, si prestatorul desemnat castigator.
Termen de 45 luni
Pentru promovarea celor 12 rute turistice/culturale se va incheia un singur contract pentru toate obiectivele de la nivel national, prin desfasurarea unei proceduri de achizitie publica deschisa a serviciilor de digitalizare a valorilor aferente fiecareia dintre cele 12 rute, marcare si semnalizare a rutei/obiectivelor incluse in cadrul fiecarei rute turistice/ culturale. Dar si crearea unei oferte culturale integrate si promovare a rutelor atat online, cat si offline, la nivel national si international.
Valoarea estimata a lucrarilor/serviciilor/produselor care urmeaza sa fie achizitionate pentru cele 12 rute turistice/culturale care reprezinta obiectul contractului de achizitie este de aproximativ 10,05 milioane de euro fara TVA, iar durata de finalizare a contractului de servicii este de 45 de luni, dar nu mai tarziu de 30 iunie 2026.
Investitia in promovarea celor 12 rute turistice/culturale este inclusa in Componenta 11 – Turism si Cultura a Planului National de Redresare si Rezilienta. Obiectivul acestei investitii este de a creste atractivitatea destinatiilor turistice selectate si crearea de noi locuri de munca in industria turistica.
Descrierea achizitiei publice
Promovare a 12 rute turistice/culturale, incluzand obiectivele situate de-a lungul acestora, dupa cum urmeaza:
-Ruta castelelor – aproximativ 30 de obiective;
-Ruta curiilor din Transilvania – aproximativ 25 de obiective;
-Ruta culelor – aproximativ 15 obiective;
-Traseul gastronomiei traditionale romanesti – aproximativ 30 de obiective;
-Ruta bisericilor fortificate – aproximativ 20 de obiective;
-Ruta bisericilor de lemn – aproximativ 30 de obiective;
-Ruta manastirilor din zona Moldovei – aproximativ 30 de obiective;
-Ruta Sfantul Ladislau pe teritoriul Romaniei – aproximativ 20 de obiective;
-Ruta castrelor romane – aproximativ 20 de obiective;
-Ruta cetatilor – aproximativ 30 de obiective;
-Refacerea peisajului cultural din Delta Dunarii in vederea cresterii atractivitatii zonei – aproximativ 36 de obiective;
-Ruta satelor cu arhitectura traditionala – aproximativ 20 de obiective.
Promovarea platformei/ aplicatiei "Romania atractiva” si a celor 12 rute turistice/culturale in mediul online si offline in vederea atingerii unui anumit numar minim de utilizatori definit de Prestator impreuna cu MIPE (inregistrati pana la sfarsitul contractului de servicii) in vederea cresterii numarului de vizitatori.