DANIEL ZAMFIR ACUZA MIZERIA TELEKOM – Compania de telecomunicatii modifica unilateral contractul: “Cred ca nu va ganditi ca e ceva in favoarea consumatorilor!” (Notificarea)

1487

Senatorul Daniel Zamfir (foto) acuza compania de telecomunicatii Telekom de mizerii. Si prezinta dovada din care reiese ca operatorul a modificat un contract in mod unilateral. Desigur, nu in favoarea clientului, afirma Zamfir.


Concret, Daniel Zamfir a publicat marti, 28 iulie 2020, pe pagina sa de Facebook, o notificare trimisa de Telekom unui abonat, in care acesta din urma era anuntat de modificarea unilaterala a contractului. Este vorba despre o “Notificare privind modificarea unilaterala a contractului avand ca obiect serviciile furnizate de Telekom Romania Mobile Communications SA”, prin care unuia dintre clienti i se aducea la cunostinta ca abonamentul sau nu mai este valabil (vezi facsimil):

Stimate Abonat,

Pentru a continua sa oferim produse si servicii cat mai simple si de calitate, TKRM va simplifica portofoliul de servicii si produse, urmand ca abonamentul pe care il detineti in prezent sa devina indisponibil. Prin urmare, contractul de abonament pentru serviciile de comunicatii aferent numarului mai jos mentionat (‘Contractul’) se va modifica din data de 24 august 2020, dupa cum urmeaza:

Abonamentul dumneavoastra de servicii mobile pentru numarul (…) va fi inlocuit cu abonamentul Mobil 8 loialitate Promo la pretul de 10 euro TVA inclus. Veti beneficia de o reducere de 1 euro TVA inclus”.

Iata comentariul senatorului PSD Daniel Zamfir:

O noua mizerie marca TELEKOM: Modificarea unilaterala a contractului! Cred ca nu va ganditi ca e ceva in favoarea consumatorilor! Telekom decide unilateral sa creasca abonamentul de la opt euro la zece euro! Pai, cum facem guvernantilor libertarieni? Ii scutiti de taxa pe care o introdusese PSD prin OUG 114, si ei maresc preturile unilateral?

Inca o proba ca voi sunteti guvernul multimationalelor! TOTUL PENTRU EI, NIMIC PENTRU OAMENI!”

2 comentarii la “DANIEL ZAMFIR ACUZA MIZERIA TELEKOM – Compania de telecomunicatii modifica unilateral contractul: “Cred ca nu va ganditi ca e ceva in favoarea consumatorilor!” (Notificarea)

  1. Am plecat din luna noiembrie de la ei .Nu cred ca sun altii mai buni .Interesele sunt ale lor ! Am fost la ei toata viata .In ultimii doi ani au umblat cu minciuni .

  2. La fel si cu telefonia fixa. Unei prietene, pe langa abonamentul de telefonie fixa, de minim 6 luni i-a „rasarit” pe factura un abonament Tv de 7,07 Eur+TVA/luna, fara a fi notificata, fara sa fi solicitat serviciul, fara un act aditional la contract, asta in ideea in care ea are de ani buni un alt furnizor de Tv cablu. Am depus o reclamatie, au balbait ceva despre scumpirea serviciilor in general, au trimis un formular pentru renuntarea la serviciul Tv (cu preaviz 30 zile), evitand insa un raspuns clar referitor la sumele achitate in plus. Astept sa treaca cele 30 zile de la ultimul lor raspuns, ca sa pot depune o reclamatie la ANPC si ANCOM.

Lasă un răspuns la Iulia Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *