Cine torpileaza Taromul? La pachet cu Armata Romana
Pentru inceput, nu voi face altceva decat sa enumar cateva teme explozive. Legate de degringolada companiei Tarom. Voi demonstra cu toate detaliile necesare, mai ales in episoadele viitoare, cine si de ce arunca in aer aceasta companie. Si nu am de gand sa-l ocolesc sub nicio forma pe prietenul cel mai apropiat al presedintelui Klaus Iohannis, Michael Schmidt. Si, in acelasi timp, voi demonstra cum este lasata Armata Romana cu ochii in soare.
In esenta, in acest moment, Compania Nationala Tarom este subiectul unui plan de restructurare, desfasurat sub supravegherea Comisiei Europene. Aplicarea acestui plan conduce inevitabil la micsorarea flotei si la abandonarea in favoarea altor companii a unor rute importante europene, precum si la cedarea unor sloturi de trafic in locatii cum ar fi Londra, München, Madrid, etc., in favoarea unor companii concurente. Culmea este ca exista suficiente resurse, astfel incat compania Tarom sa se redreseze rapid, fara a fi "pilotata” de la nivelul UE.
Atata doar ca pe aceste resurse au pus ochii cativa pradatori. Unul dintre cei mai cunoscuti este Michael Schmidt, prietenul apropiat al presedintelui Klaus Iohannis, care, in parteneriat cu Ion Tiriac, face diligentele necesare pentru a pune mana pe un vast teren, pe care ar urma sa-l transforme intr-o baza aeriana si de mentenanta Lufthansa. Adica luam de la Tarom, pentru a da de pomana unor magnati ai afacerilor si unei companii concurente. Iar pe celelalte terenuri inca libere si suficent de vaste au pus ochii alti intreprinzatori.
Dar ce este cu aceste terenuri? Ele apartin de fapt Companiei Nationale Tarom. Atata doar ca, in urma cu cativa ani, probabil in pregatirea jafului care urmeaza, printr-un act administrativ intocmit de guvernanti, o buna parte dintre aceste terenuri au fost tam-nesam trecute in administrarea unei alte companii, care, in mod abuziv, a fixat fel de fel de chirii pentru suprafetele pe care exista imobile ale Companiei Nationale Tarom sau pe care nu exista, dar ar putea fi construite.
S-au acumulat astfel in mod artificial datorii ale Tarom de zeci de milioane de euro, iar aceste datorii stau atat la baza unui plan de restructurare, care nu reprezinta altceva decat o disectie pe viu extrem de periculoasa, aplicata unui muribund, si un instrument extrem de eficient de a jefui in continuare o companie adusa in mod artificial la sapa de lemn.
In episoadele urmatoare voi devoala intreaga inginerie, ii voi arata cu degetul pe cei vinovati, ii voi nominaliza pe demnitarii care stiu perfect despre ce este vorba, dar, prinsi in ghemul unor interese oculte, refuza sa actioneze, si voi explica dimensiunea pierderilor pe care si le asuma aviatia militara, care, atentie, in conditiile in care in curand vom dispune de o flota de 49 de aeronave multirol F-16, nu are niciun fel de licenta de mentenanta pentru acestea si niciun fel de contract de mentenanta cu cei carora americanii le-au incredintat licente. O flota care, in plin razboi, va ramane la sol. Detalii in zilele viitoare.
sursa: corectnews.com
.