BRAND ALERT – noul instrument de marketing pentru companiile din Romania

461
BRAND ALERT – noul instrument de marketing pentru companiile din Romania

Agentia de proprietate industriala Rompatent Design a dezvoltat un serviciu unic pe piata, ce vine in ajutorul oricarui departament de marketing. Intr-un domeniu creativ si dinamic, studierea competitorilor a devenit un punct de plecare pentru a defini stratega de business proprie.

Cu siguranta orice echipa de marketing sau antreprenori s-au intrebat la ce marci noi lucreaza competitorii, ce produse urmeaza sa lanseze publicului larg sau ce strategii vor aborda in perioada urmatoare. BRAND ALERT este instrumentul de marketing dezvoltat de Rompatent Design care livreaza, in primul rand, informatii pretioase ce pot aduce adevarate beneficii companiilor care apeleaza la acest serviciu.

Ce aduce in plus acest instrument de marketing si de ce trebuie sa il ai?

Afli ce marci au depus concurentii si implicit ce produse noi vor lansa;

Afli ce concurenti noi apar pe piata;

Ajuta la analiza dinamicii pietei intr-un anume segment de business;

Identifici ce segmente de client tinta noi vizeaza concurenta (de exemplu, un concurent de-al tau inregistreaza o marca dedicata seniorilor, desi pana in acest moment consumatorii vizati erau adolescentii);

Ajuta la concurarea trendului pietei intr-un interval de timp (poti identifica noi directii in care competitorii tai se indreapta, astfel fiind posibila reglarea strategiei de business).

Cui ii este destinat?

Serviciul este gandit sa vina in ajutorul companiilor active care inregistreaza marci constant. Acestea vor fi interesate sa afle ceea ce urmeaza se lanseze pe piata pentru a se asigura ca nu exista niciun risc de confuzie cu produsele la care lucreaza in acel moment. Totodata, il recomandam tuturor companiilor care vor sa cunoasca piata pe care activeaza, indiferent de industrie.

Astfel, putem spune ca acest instrument de marketing dezvoltat de compania noastra analizeaza partea inovativa a companiilor din orice domeniul de activitate.

Ce inseamna acest lucru mai exact?

Noul serviciu identifica si livreaza clientilor marcile pe care le depun concurentii din segmentul lor de piata sub forma unui raport, intr-o unitate de timp. In momentul de fata, suntem de parere ca un astfel de serviciu care este unic pe piata proprietatii industriale din Romania poate aduce adevarate beneficii in dezvoltarea strategiilor de business.

Brand Alert, instrumentul de marketing dezvoltat de Rompatent Design, aduce o perspectiva noua companiilor stiind astfel ce strategie sa dezvolte pentru portofoliul de produse proprii. Nu putine sunt cazurile in care companiile au creat identitatea unui nou produs, ca mai apoi sa descopere ca aceasta este asemanatoare cu una recent inregistrata.

Putem intelege necesitatea acestui instrument de marketing numai in momentul in care realizam si ce poti afla prin intermediul lui.

In primul rand, vei sti ce marci au depus concurentii si implicit ce produse noi vor lansa pe piata in urmatoarea perioada. Totodata, poti descoperi si ce noi concurenti apar in industria in care tu activezi. Aceste lucruri pot oferi o privire de ansamblu asupra pietei, fiind posibila analiza dinamicii pe un anume segment de business, dar si la conturarea trendului pietei intr-un interval de timp, identificand noi directii in care competitorii se indreapta.

Spre exemplu, un concurent de-al tau inregistreaza o marca dedicata seniorilor, desi pana in acel moment consumatorii vizati erau adolescentii. Astfel, este posibila determinarea noilor segmente de client vizate de concurenta.

BENEFICII – Ce aduce acest nou instrument de marketing companiilor?

In primul rand, siguranta in afaceri. Informatiile cu privire la piata pe care o companie activeaza sunt cele mai pretioase, deoarece pot influenta obiectivele unui plan de business. Oamenii de marketing vor putea creiona o strategie pe baza informatiilor primite, ghidandu-se dupa trendurile si dinamica pietei.

Totodata, se vor economisi resurse importante – specialistii in marketing nu vor mai fi nevoiti sa studieze indelung piata si companiile prezente in industria de interes, astfel ramane mai mult timp pentru restul task-urilor din departament.

Mai mult, riscul de a lansa produse sau servicii sub denumiri deja alese de concurenta ca marca inregistrata este eliminat complet si nu vor fi cheltuiti bani pentru a construi o identitate vizuala noua, ca ulterior sa nu se poata folosi produsul sau serviciul pe piata. Astfel, se economisesc resurse importante: timpul si bugetele alocate lansarii de noi produse.

Credem cu adevarat ca acest serviciu este un puternic instrument de marketing si aduce plus valoare celor care se decid sa il acceseze. Vrem sa fii de aceeasi parere, asa ca alegem sa restituim contravaloarea serviciului din prima luna daca acesta nu a adus niciun beneficiu companiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *