BCR: Incasarea pensiei pe card, printr-un simplu apel telefonic

993

foto: facebook BCR

Banca Comerciala Romana al carui CEO este Sergiu Cristina Manea (foto) lanseaza o noua solutie de sprijin pentru clientii care doresc sa incaseze pensia pe cardul bancar.

Astfel, potrivit BCR, acestia vor avea posibilitatea de a cere, gratie unui flux simplificat dezvoltat de BCR, incasarea pensiei pe card printr-un simplu apel telefonic, fara a mai fi nevoie de drumuri la sucursalele bancare sau la Casele de Pensii.

Iata comunicatul BCR:

La solicitarea clientilor sai, BCR va prelua prin ContactCenter cererea de virare a pensiei pe card pe care o va completa, in numele beneficiarului, cu acordul acestuia, si o va trimite ulterior catre Casele de Pensii. Dupa aprobarea cererii, Casa de Pensii va vira pensia in contul pe care clientul il detine la BCR, in luna urmatoare sau, cel tarziu, in a doua luna de la data depunerii cererii, beneficiarii urmand sa fie instiintati cu un SMS:

‘Fluxul a fost creat din grija pentru clientii seniori, pentru a limita deplasarile in afara domiciliului sau intrarea in contact cu persoane din exterior. Cu ajutorul tehnologiei si al colegilor, am dezvoltat in mai putin de o luna un proces rapid, simplificat, prin care se poate activa telefonic incasarea pensiei intr-un cont bancar, cu card atasat, livrarea cardului acasa, precum si realizarea unor plati sau tranzactii prin intermediul Contact Centerului nostru. Vom lansa, in paralel, o campanie de educatie a tinerilor care ii pot ghida pe seniori in accesarea serviciilor bancare de la distanta, online sau telefonic’, a declarat Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking, Banca Comerciala Romana.

BCR a extins recent gama de operatiuni disponibile printr-un simplu telefon in Contact Center. Astfel, in prezent se pot efectua urmatoarele:

-Verificare cont curent;

-Asistenta de specialitate in utilizarea serviciilor de Internet si Mobile Banking;

-Asistenta de urgenta si suport utilizare pentru carduri;

-Preluare acord livrare carduri noi la domiciliu;

-Plata facturi (in limita unei singure facturi si a unei sume maxima de 300 de lei);

-Informatii personalizate si generale despre produsele si serviciile BCR;

-Transferuri bancare prin serviciul Alo24;

-Actualizare de date.

Fluxul de activare a pensiei pe card poate fi accesat si de seniorii care nu sunt clienti BCR. Ei trebuie sa isi creeze, mai intai, un cont de la distanta, prin intermediul platformei de internet banking inteligent George, cu ajutorul unui telefon, a unei tablete sau unui calculator conectat la internet.

Cardul este emis pe loc si livrat in cateva zile acasa, pe cheltuiala BCR. Cei care vor opta pentru deschiderea unui cont George vor beneficia de toate avantajele acestuia, printre care zero lei extragere la orice bancomat din lume sau zero lei comision de transfer in George sau de administrare cont.

Cererile de activare a pensiei pe card pot fi depuse la Contact Center BCR, la urmatoarele numere de telefon: *2227 – numar cu tarif normal apelabil din retelele nationale fixe/mobile Telekom, Orange, Vodafone, RDS-RCS, +4.021.407.42.00 (apelabil din strainatate).

BCR percepe un comision de administrare de 2 lei/ luna pentru pachetul ‘Comod’, dedicat pensionarilor, si ofera zero lei comision la retragere si interogare sold la bancomatele BCR, precum si la platile catre comercianti, alaturi de depozite cu dobanda preferentiala sau descoperiri de cont in cuantum de trei pensii nete”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

liternet