ASA SE REDUCE BIROCRATIA – ASF a finalizat a doua etapa a implementarii portalului de autorizari: “Persoanele si entitatile care vor sa depuna un dosar in vederea autorizarii nu mai sunt nevoite sa se deplaseze la sediul Autoritatii, iar volumul de documentatie letrica va fi redus”

1066
ASF a finalizat a doua etapa a implementarii portalului de autorizari

Pas important facut de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) pentru reducerea birocratiei. ASF a finalizat etapa a doua a implementarii portalului de autorizari, un instrument online care faciliteaza procesul de autorizare pe piata financiara non-bancara.

Intr-un comunicat de presa dat publicitatii joi, 28 octombrie 2021, ASF anunta ca persoanele si entitatile care vor sa depuna un dosar in vederea autorizarii nu mai sunt nevoite sa se deplaseze la sediul institutiei, iar volumul de documentatie letrica va fi redus. Concret, noua functionalitate a platformei electronice permite colectarea, prelucrarea si analiza facila a cererilor de autorizare, respectiv a operatiunilor asimilate procesului de autorizare.

Acest portal vine in sprijinul celor care au nevoie de autorizare din partea Autoritatii de Supraveghere Financiara, fie ca vorbim de persoane fizice sau juridice. Unul dintre obiectivele majore ale Autoritatii este transformarea digitala, alaturi de procesul continuu de modernizare si eficientizare. Numai asa putem sa venim cu adevarat in sprijinul cetatenilor. Aceasta noua functionalitate este extrem de utila, mai ales acum, in aceste vremuri total atipice, de pandemie, când este nevoie de distantare fizica”, a precizat presedintele ASF Nicu Marcu.

Iata comunicatul ASF:

“Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) a finalizat etapa a doua a implementarii portalului de autorizari, un instrument online care faciliteaza procesul de autorizare pe piata financiara non-bancara. Astfel, persoanele si entitatile care vor sa depuna un dosar in vederea autorizarii nu mai sunt nevoite sa se deplaseze la sediul Autoritatii, iar volumul de documentatie letrica va fi redus.

Noua functionalitate a platformei electronice permite colectarea, prelucrarea si analiza facila a cererilor de autorizare, respectiv a operatiunilor asimilate procesului de autorizare. Prin implementarea acestui proiect, care face parte din strategia de digitalizare a ASF, au fost urmarite simplificarea si eficientizarea tuturor activitatilor de autorizare.

Portalul de autorizari, care poate fi accesat la adresa https://autorizari.asfromania.ro, va functiona, incepând din data de 28 octombrie 2021, ca un canal alternativ la depunerea dosarelor de autorizare.

‘Acest portal vine in sprijinul celor care au nevoie de autorizare din partea Autoritatii de Supraveghere Financiara, fie ca vorbim de persoane fizice sau juridice. Unul dintre obiectivele majore ale Autoritatii este transformarea digitala, alaturi de procesul continuu de modernizare si eficientizare. Numai asa putem sa venim cu adevarat in sprijinul cetatenilor. Aceasta noua functionalitate este extrem de utila, mai ales acum, in aceste vremuri total atipice, de pandemie, când este nevoie de distantare fizica’, a declarat domnul Nicu Marcu, Presedintele Autoritatii de Supraveghere Financiara.

Proiectul initiat de catre ASF a fost structurat in doua etape, respectiv:

-Publicarea si actualizarea permanenta a unui set complet de informatii necesare depunerii online de cereri de autorizare si postarea acestuia pe site-ul oficial al ASF;

-Implementarea unui portal electronic pentru managementul cererilor de autorizare pe baza nomenclatoarelor, prin care se vor colecta, in format electronic, cereri si documente asociate acestora, cu semnatura electronica.

Reamintim ca prima etapa a acestui proiect a fost finalizata in luna august a acestui an”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

liternet