ANUNTUL ANAF DUPA CE INREGISTRAREA IN SPATIUL VIRTUAL A DEVENIT OBLIGATORIE – Precizari pentru contribuabilii care nu au documentele in format electronic

1302
Decizie cu privire la Codul de procedura fiscala

foto: editiadedimineata

Toate documentele pe care contribuabilii trebuie sa le transmita Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF), dar care nu sunt inca digitalizate/disponibile in format electronic, pot fi transmise prin intermediul Formularului de contact accesibil in serviciul Spatiul Privat Virtual.

Potrivit ANAF, de la 1 martie 2022 a devenit obligatorie inregistrarea in Spatiul Privat Virtual (SPV). Astfel, transmiterea cererilor, inscrisurilor sau a oricaror altor documente catre organele fiscale de catre contribuabilii/platitorii persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica, precum si persoane fizice care desfasoara o profesie liberala sau exercita o activitate economica in mod independent se face exclusiv prin intermediul Spatiului Privat Virtual.

Iata anuntul ANAF:

1 comentariu la “ANUNTUL ANAF DUPA CE INREGISTRAREA IN SPATIUL VIRTUAL A DEVENIT OBLIGATORIE – Precizari pentru contribuabilii care nu au documentele in format electronic

  1. Fireste, noi si noi masuri stabilite de globalisti in Agenda 2030, pe care guvernarea romana le indeplineste constiincios cu deplina obedienta. Pe cine pacalesc toate astea?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole