ANAF SA CEARA SCUZE ROMANILOR PENTRU CA I-A UMILIT – Ministrul lui Citu, bland cu „haituitorii fiscali”

1077

Ministrul de Finante Alexandru Nazare (foto) cere Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) condusa de Mirela Calugareanu sa ceara scuze romanilor dupa ce a trimis somatii pentru debite deja achitate, iar oamenii au fost nevoiti sa stea la cozi, desi platisera darile.
Nu cere sanctiuni, nu cere demisii, sau demiteri. Oare cu ce-i incalzesc scuzele pe cei pusi pe drumuri pe banii lor?

Nazare afirma intr-o postare pe Facebook ca in sedinta de la sediul ANAF Sector 6 a transmis conducerii ca i se pare intolerabil modul in care a tratat situatia si ca trebuie sa le ceara scuze oamenilor care, desi si-au platit taxele la timp, au fost pusi pe drumuri si nevoiti sa stea la cozi.

Ministrul de Finante arata ca astepta rezultatele controlului intern demarat, masuri clare si termene de remediere a deficientelor pentru toate administratiile fiscale din Bucuresti.

In opinia noastra, avand in vedere modul de lucru al ANAF, romanii vor ramane in cel mai bun caz doar cu scuzele. Iar la urmatoarea gafa, ministrul, oricare va fi acela, isi va „folosi pixul ca sa scrie” doar pe Facebook.

Iata postarea lui Alexandru Nazare:

„Inainte de toate, ANAF e datoare sa le ceara scuze oamenilor care, desi si-au platit taxele la timp, au fost pusi pe drumuri si nevoiti sa stea la cozi. Acestor contribuabili trebuie sa le multumim pentru faptul ca isi platesc la timp taxele, ca isi respecta obligatiile fata de stat si sa-i tratam cu respect, fara sa le facem viata mai complicata decat este deja.

In sedinta de lucru de astazi, de la sediul ANAF Sector 6, am transmis conducerii ca mi se pare intolerabil modul in care a tratat situatia. Pot sa inteleg ca sunt deficiente care treneaza de multa vreme si ca nu pot fi remediate peste noapte, mai ales in privinta digitalizarii. Dar, distantarea fizica trebuia sa fie asigurata. Situatia creata putea fi evitata.
Daca aveau nevoie de sprijin suplimentar era suficient sa ceara si gaseam solutii.

Ma astept de la toate administratiile fiscale sa comunice eficient atat intern, cat si extern si sa trateze cu respect contribuabilii. Nu este suficient ca serviciile pentru acestia sa existe doar pe hartie, ele trebuie sa si functioneze.
Astept rezultatele controlului intern demarat ieri, masuri clare si termene de remediere a deficientelor pentru toate administratiile fiscale din Bucuresti”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *