AMANAREA RATELOR LA BANCI – Anunt important de la BCR. Romanii afectati de criza trebuie sa stie

1430

Amanarea ratelor la banci este posibila. Dovada este anuntul facut de Banca Comerciala Romana (BCR), condusa de presedintele executiv Sergiu Cristian Manea (foto).

BCR a prezentat vineri, 29 mai 2020, un raport privind masurile luate in ultimele sapte zile, in contextul pandemiei de coronavirus si pentru romanii afectati de criza provocata de Covid-19. Astfel, zeci de mii de persoane au reusit sa isi amane plata ratelor la BCR, cele mai multe dintre acestea alegand o amanare timp de 3 luni.

Totodata, alti 20.000 de clienti cu probleme la plata ratelor au fost consiliati in legatura cu optiunile pe care le au pentru amanarea ratelor. Specialistii BCR urmeaza sa contacteze alte 10.000 de persoane in vederea oferirii unor lamuriri pentru posibila amanare a ratelor.

Pe de alta parte, BCR anunta peste 150.000 de carduri noi sau reinnoite, precum si deschiderea printr-un flux simplificat a aproape 10.000 de conturi de PFA.

Prezentam raportul BCR din 29 mai 2020, cu masurile luate in ultimele sapte zile:

“Revenim cu informatii noi despre masurile pe care Banca Comerciala Romana continua sa le depuna, in contextul pandemiei COVID-19. Printre cele mai importante lucruri pe care le facem in prezent se numara contactarea proactiva a clientilor care traverseaza momente dificile, dar care nu au depus cereri de amanare sau nu au initiat o conversatie cu banca. O facem noi, caci vrem sa avem grija de sanatatea lor financiara si sa discutam deschis cu fiecare dintre ei solutiile pe care le au la indemana.

Iata ce am reusit sa facem in ultimele sapte zile:

33.579 de amanari de plata a ratelor implementate, din aproximativ 37.836 de cereri depuse de catre persoanele fizice, 35.306 fiind eligibile; 63% au optat pentru solutia de amanare BCR, de 3 luni;

20.000 de clienti persoane fizice cu probleme la plata creditelor au fost apelati telefonic, printr-un program special, pentru a fi consiliati asupra optiunilor pe care le au, inclusiv amanarea la plata, prin solutiile BCR sau cele disponibile prin OUG, cu explicarea avantajelor sau dezavantajelor pe principii de educatie financiara; alti 10.000 urmeaza sa fie contactati;

80% dintre clienti contactati prin acest program pana la inceputul acestei saptamani au reusit sa-si rezolve problemele, iar 13% au aplicat pentru amanarea ratelor;

toate sucursalele bancare BCR sunt complet functionale (exceptie, o serie de unitati bancare care isi desfasoara activitatea in mall-uri si unele cladiri de birouri, a caror activitate e suspendata total);

~1.900 de amanari la plata a ratelor, operate de clienti direct prin fluxul special disponibil in magazinul aplicatiei George, disponibil din 30 aprilie;

~1.392 de amanari la plata a ratelor preluate automat de la clienti prin noul robot telefonic (IVR) disponibil in ContactCenter;

1.200 de panouri plexi de protectie introduse in toate sucursalele, alte 570 fiind in proces de instalare;

3 minute, media de asteptare pentru raspuns in Contact Center, in scadere de la 10 minute, saptamana trecuta; in ultimele zile, aproximativ 80% dintre apeluri au fost preluate in mai putin de 30 de secunde;

142 de cereri pentru virarea pensiei pe card, primite in Contact Center, pana in prezent, prin noul flux special ce permite activarea incasarii pensiei pe card fara deplasare la banca sau la ghiseu Caselor de Pensii, cu livrarea acasa a cardului;

~155.000 de carduri noi sau reinnoite au fost expediate prin curier la domiciliul clientilor, pe cheltuiala bancii, incepand cu 21 martie;

~9.058 de conturi de PFA deschise printr-un flux simplificat, din care 350 in ultima saptamana;

14 orase au, din aceasta, saptamana, solutia BCR de plata contactless cu orice card bancar sau dispozitiv de plata inteligent, dupa ce am reusit s-o implementam si in Bucuresti, deocamdata doar pe liniile Expres 780, 783 si 784; in cel mult o luna sistemul urmeaza sa fie extins si pe alte linii ale Societatii de Transport Bucuresti;

6.000 de donatii s-au strans pe Bursa Binelui, de la inceputul anului si pana in prezent, platforma online de fundraising initiata de BCR, singura din Romania deschisa tuturor ONG-urilor, unde donatiile nu sunt comisionate”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *