Activitatea de arbitraj trebuie sa continue

169

Starea de urgenta prelungita nu trebuie sa blocheze activitatea de arbitraj. De aceea, Colegiul de conducere al Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei le recomanda arbitrilor sa continue a preschimba termenele de jduecata, cu o consultare prealabila a partilor.

Totodata, comunicarea cu partile trebuie sa ramana electronica, adauga Curtea de Arbitraj.

Comunicatul Curtii de marti, 14 aprilie 2020:

Ca urmare a prelungirii starii de urgenta, Colegiul de conducere al Curtii recomanda arbitrilor, in continuare, preschimbarea termenelor de judecata, cu o consultare prealabila a partilor, in toata aceasta perioada in care este instituita starea de urgenta.

Curtea de arbitraj a continuat si continua sa functioneze si in aceasta perioada, utilizand mijloacele electronice de comunicare: transmiterea documentelor electronic prin e-mail si organizarea de video sau teleconferinte, acolo unde partile doresc acest lucru.

Curtea de arbitraj continua, de asemenea, sa inregistreze noi cereri de arbitrare, iar procedura este urmatoarea:

Cererile se transmit electronic la adresa de e-mail: arbitration@ccir.ro;

Asistentii arbitrali vor inregistra cererile urmand sa tina legatura electronic cu partile pentru derularea celorlalti pasi procedurali (plata taxelor arbitrale, constituirea tribunalului arbitral, etc).

Ne dorim ca sanatatea individuala si colectiva sa ramana cel mai important lucru si de aceea, utilizand mijloacele tehnice de comunicare (teleconferinte, videoconferinte, transmiterea electronica a documentelor, etc), arbitrajul este in masura sa asigure, chiar si in acest context, rezolvarea disputelor fara a pune in pericol sanatatea participantilor”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *