ACCESUL IN SUCURSALELE BCR, CONDITIONAT – Cum vor intra clientii in banca
Accesul in sucursalele Bancii Comerciale Romane va fi conditionat de o programare telefonica facuta in prealabil.
Banca Comerciala Romana va implementa, incepand de luni, 19 octombrie, un nou mod de functionare la nivelul intregii retele teritoriale, prin care clientii vor avea acces in sucursale exclusiv in baza unei programari telefonice.
BCR extinde, astfel, proiectul pilot de programari prin telefon, derulat in ultimele luni, in 12 agentii din tara. Programul a fost conceput pentru a pregati migrarea catre un nou mod de functionare in reteaua bancii, care urmareste cresterea gradului de confort si protectie pentru clienti, reducerea timpilor de asteptare, imbunatatirea eficientei operationale si incurajarea utilizarii lui George, platforma BCR de digital banking.
Masura unica in sistemul bancar romanesc
Extinderea sistemului la nivelul intregii retele, incepand de luni, este una temporara si a fost accelerata de escaladarea, la nivel national, a ratei de cazuri de infectare cu COVID-19, precum si de apropierea sezonului rece, in contextul in care exista cazuri in care se formeaza cozi in fata unitatilor bancare:
“Siguranta si sanatatea clientilor nostri continua sa fie cele mai importante preocupari pentru noi. In ultimele luni, am accelerat procesele de transformare digitala si am implementat noi modele de lucru, care vin in intampinarea clientilor cu solutii cat mai practice. Ca urmare a contextului actual si a cresterii numarului de infectari, am decis sa extindem imediat, in toata reteaua BCR, sistemul de acces in agentii doar pe baza de programare. Este o masura unica in sistemul bancar din Romania, dar care s-a dovedit eficienta in alte industrii, asa cum este in medicina, servicii si in multe alte domenii.
Aceasta decizie se aliniaza strategiei noastre, pe termen lung, de transformare a modelului de business, atat prin digitalizarea serviciilor si a produselor bancare, cat si prin deservirea clientilor pe principii de consiliere personalizata.
Incurajam clientii sa apeleze la noul serviciu de progamare, deoarece ii va ajuta sa efectueze la timp si rapid orice operatiune bancara, iar timpul petrecut la banca va fi mult mai scurt”, a declarat Dana Dima, Vicepresedinte Executiv Retail si Private Banking, Membru al Comitetului Executiv.
Fiecare agentie BCR va beneficia de un numar de telefon dedicat, unde orice client BCR va putea face o programare. Detaliile si numerele de telefon vor fi disponibile pe pagina de web a bancii, www.bcr.ro, la Contact Center BCR - *2227, dar si la sediul fiecarei sucursale.
Astfel, orice client, persoana fizica sau juridica, va trebui sa sune la numarul de telefon aferent agentiei unde doreste sau necesita asistenta din partea unui angajat BCR. Totodata, angajatii BCR prezenti in sucursale vor fi pregatiti sa ajute clientii in stabilirea programarilor.