13 MILIOANE LEI PROFIT – Credit Europe Bank Romania, pe plus

669
13 milioane lei profit.

Sursa Foto: Economica.net

13 milioane lei profit. Cu atat a incheiat Credit Europe Bank Romania semestrul 1 din 2020, adica lunile ianuarie – iunie, in ciuda contextului nefavorabil in care se regasesc toate economiile lumii.

Concret, Credit Europe Bank Romania si-a consolidat pozitia prin activele bancare care au urcat la 4,1 miliarde lei. In egala masura, portofoliul de credite a crescut la 2,1 miliarde lei, potrivit unui comunicat emis recent de Credit Europe Bank Romania.

Explicit, in intervalul ianuarie – iunie 2020, 124 milioane lei, insotit de un profit net de 13 milioane lei, au fost cifrele inregistrate de banca.

Rezultatul se datoreaza majorarii constante a utilizarii cardurilor de credit de catre clientii bancii, respectiv al volumului constant de credite pe segmentul corporate si pe cel de retail, mai este subliniat in comunicatul emis de banca.

Yakup Çil, CEO Credit Europe Bank Romania, a declarat:

“Performanta financiara consolidata a Bancii reflecta obiectivele noastre strategice. Desi ne asteptam la o scadere a profitului in primul semestru din 2020, avand in vedere mediul economic determinat de pandemia de Covid – 19, am reusit sa incheiem prima jumatate a anului cu 13 milioane lei profit net multumita managementului atent al creditelor si solutiilor digitale oferite clientilor nostri. Investitiile noastre constante in digitalizare din ultimii ani s-au dovedit benefice pentru clientii nostri in timpul pandemiei, tinand cont de faptul ca intregul nostru portofoliu de carduri era deja contactless, portofoliul nostru de carduri de credit ofera gadget-uri contactless – precum stickere si bratari – si clientii nostri care utilizeaza dispozitive Apple beneficiaza de serviciul convenabil Apple Pay din 2019. Clientii nostri au reusit sa faca trecerea mai rapid la platile online si contactless, banca inregistrand o crestere pe aceste segmente, iar lansarea aplicatiei pentru smartphone AVANTAJ2go a ajutat la scaderea semnificativa a numarului de vizite ale clientilor la sucursale sau la bancomate in contextul actual. Vom continua sa investim in noi tehnologii si in componenta digitala ca parte a strategiei si responsabilitatii noastre fata de clientii nostri.”

* Cititi aici comunicatul integral emis de Credit Europe Bank Romania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Ultimele articole

liternet