STIL DE VIATA SANATOS – YUGA, un nou concept de retail

555

Grupul Memento a adaugat un nou segment de business in portofoliu, care completeaza astfel serviciile de turism oferite de Christian Tour, transportul terestru si aerian, precum si serviciile broker de asigurari, potrivit foodbiz.ro.


Investitorul roman Cristian Pandel a venit cu ideea unui nou concept de retail, bacanie, puericultura mica, puericultura mare, drogherie, farmacie, un magazin de familie dedicat sanatatii si starii de bine, la preturi accesibile, sub brandul YUGA.

„Acest concept YUGA se adreseaza tuturor oamenilor care isi doresc sa aiba un stil de viata sanatos si echilibrat, sa consume produse naturale, vegane, bio si care incearca sa lupte impotriva consumului – a risipei alimentare. Ca si noutate, as spune ca este singurul, la momentul acesta pe piata din Romania, prin prisma faptului ca sub cupola sa intruneste mai multe segmente de activitati in zona retail, incepand de la consum de produse alimentare, la produse naturale de ingrijire, farmacie si nu in ultimul rand, servicii turistice”, a declarat pentru FoodBiz.ro, Nina Seretean, CEO YUGA.


Planurile de investitii

Planurile de investitii pentru dezvoltarea bradului YUGA tintesc extinderea lantului de magazine in intreaga tara, precum si cresterea platformei on-line. Actualmente exista 5 magazine fizice Yuga, in Bucuresti in Complexul Auchan-Titan, in Pipera, in Floreasca, la Piata Sudului si la Cluj-Napoca, in Iulius Mall. Curand urmeaza deschiderea celui de al 6-lea magazin, in zona Tunari-Bucuresti, iar pentru cei care prefera experienta shopping-ului online, exista un magazin virtual care este tot timpul la dispozitia cumparatorului.
„Nu cred ca magazinele fizice o sa piarda foarte mult teren in fata online-ului, cel putin noi ca si concept ne dorim sa interactionam cu oamenii in magazin. Categoric vom merge pe cele doua canale atat online, cat si offline, tocmai de aceea dezvoltam foarte mult partea de digitalizare, dar in acelasi timp vom deschide in toate zonele din Bucuresti, si nu numai, vrem sa devenim un brand national”, a declarat Nina Seretean.
CEO-ul YUGA a declarat pentru FoodBiz.ro ca acest nou business, ca orice start-up, a intampinat multe dificultati. Poate cel mai dificil a fost gasirea unui singur nume care sa transmita ideea de sanatate, echilibru si fericire, a recunoscut managerul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

liternet